اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظمی: کاش به گالان نمی‌گفتند برای هر بازی ۴ دلار می‌گیریم/ هزینه کفش و تمرین مان ۱۰ برابر دستمزدمان است

داور بین‌المللی فوتسال کشورمان گفت : ای کاش برای رئیس کمیته داوران فیفا ترجمه نمی‌کردند که برای هر بازی ۴ دلار می گیریم.

ناظمی: کاش به گالان نمی‌گفتند برای هر بازی ۴ دلار می‌گیریم/ هزینه کفش و تمرین مان ۱۰ برابر دستمزدمان است

به گزارش خبرگزاری فارس، گلاره ناظمی در حاشیه کلاس امروز داوران فوتسال کشورمان، اظهار داشت: چندین سال است در کلاس‌های دانش افزایی داوران پیش فصل از پدرو گالان استفاده می‌کنیم. با توجه به تغییراتی که در دو سال گذشته در قوانین فوتسال رخ داده به روز ترین و جامع ترین اطلاعات را از او می‌گیریم. خیلی خوشحال هستم از اینکه برنامه ریزی کلاس های پیش فصل ما قطع نشده و این موضوع خیلی تاثیرگذار است. به ویژه اینکه این اطلاعات از منبعش دریافت شود. فقط امیدوار بودم داوران خانم هم بتوانند از این کلاس استفاده کنند و بتوانند در دوره ای با حضور وی شرکت کنند.

وی درمورد حق الزحمه ۱۲۰ هزار تومانی داوران فوتسال خانم، توضیح داد: همیشه می گویند مظلوم ترین قشر فوتبال داوران هستند. مظلوم تر از داوران فوتبال هم فوتسال و در نهایت داوران خانم فوتسال هستند. البته با توجه به اتفاقات رخ داده و مصوباتی که امروز هم بحث آن شد می‌توانیم به افزایش این مبلغ امیدوار باشیم.

داور بین المللی فوتسال کشورمان درخصوص اینکه نگاه ها در خارج از ایران به داوران فوتسال با این دستمزدها چگونه است، توضیح داد: امروز که مبلغ دست مزد ما را در کلاس گفتند می‌خواستم بگویم کاش این موضوع را برای گالان ترجمه نکنند و نگویند برای هر بازی چهار دلار می‌گیریم! خیلی این موضوع بد است. 

ناظمی افزود: در همه جای دنیا نمی‌توان شرایط فوتبال را با فوتسال مقایسه کرد اما اختلاف بین داوران خانم و آقا هم خیلی زیاد است. هزینه ای که برای تمرین و حتی تهیه کفش داریم ده ها برابر دستمزدمان برای یک بازی است. هرچند همه با علاقه داوری می‌کنند اما این علاقه تا حدی پاسخگو است. خیلی از داوران به دلیل همین مشکلات از ما جدا شدند اما می‌توانستد آینده خیلی خوبی داشته باشند. اصرار می کنیم داوران در کلاس ها شرکت کنند اما خیلی از کلاس های درجه سه به حد نصاب نمی رسد. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و واقعا از داوران حمایت شود. کمترین مبلغ حق الزحمه داوری برای داوران خانم فوتسال است که ۱۲۰ هزار تومان با کسر ده درصد مالیات می‌گیرند. یعنی ۱۰۸ هزار تومان.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول