اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

لحظه فرار نظامیان صهیونیست از فلسطینی‌ها در کرانه باختری +فیلم

ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد در پی تیراندازی رزمندگان مقاومت در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست پا به فرار گذاشته‌اند.

لحظه فرار نظامیان صهیونیست از فلسطینی‌ها در  کرانه باختری +فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی ویدئویی از لحظه فرار نظامیان صهیونیست در کرانه باختری منتشر کردند.

این نظامیان صهیونیست هنگام یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب استان «طوباس» کرانه باختری با تیراندازی رزمندگان مقاومت روبرو شدند و فرار را بر قرار ترجیح دادند.

 

 

در پی تجاوزهای مکرر نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، مقابله به مثل رزمندگان ناشناس مقاومت در این منطقه افزایش پیدا کرده است و بیشترین مورد آنها در «جنین» دیده می‌شود.

گروههای مقاومت از حماس و جهاد اسلامی تا دیگر گروههای مسلح فلسطینی در این اردوگاه حامیان و اعضای جوان زیادی دارند که اخیرا نیز گروه مسلح جدیدی به نام «گردان جنین» راه‌اندازی کرده و تل آویو را به انجام حملات انتقام‌جویانه تهدید کرده‌اند.

گروه مسلح «گردان جنین» اسفند سال گذشته با قرائت بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ صهیونیستی دیگر در امان نیست و تمامی آن‌ها در معرض حملات جوانان گردان جنین قرار خواهند گرفت. ناظران معتقدند که این اردوگاه به بزرگترین تهدید برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری تبدیل شده و هر لحظه می‌توان انتظار وقوع درگیری گسترده در آن‌جا را داشت. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول