اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آجورلو: مثل پسر 18 ساله دنبال قهرمانی بعدی هستم/ مدیر خوبی نیستم اما تمام قد از ساپینتو حمایت می کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال با آمدن ساپینتو به آرامش خیلی خوبی رسیدند.

آجورلو: مثل پسر 18 ساله دنبال قهرمانی بعدی هستم/ مدیر خوبی نیستم اما تمام قد از ساپینتو حمایت می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی آجورلو در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می کنم امروز هواداران عزیز و خانواده بزرگ استقلال که مضطرب و نگران بودند، با آمدن سرمربی جدید تیم به آرامش خیلی خوبی رسیده باشند. چندین سال در انتظار لذت قهرمانی بودیم و توانستیم آن را در استادیوم آزادی درک کنیم. بعد از چند سال این قهرمانی که منتظرش بودیم، رقم خورد. البته اول فصل به فرهاد مجیدی گفته بودم 75 امتیاز‌ می خواهیم و پنج هفته قبل از اتمام مسابقات می خواهیم قهرمانی را کسب کرده باشیم.

* رفتن و نبودن مجیدی در فصل آتی مرا خیلی اذیت کرد

وی افزود: جا دارد جای او را هم خالی بدانیم. امیدوارم هرجا هست موفق باشد. فوتبال حرفه ای یعنی همین. ممکن است رفتن و نبودش برای فصل آتی مرا خیلی اذیت کرده باشد. هواداران و ما در این یک ماه گذشته فشار زیادی را تجربه کردیم اما فوتبال حرفه ای همین است. باید فرض کنیم قهرمانی تمام شد و فصل جدید شروع شد. هرکسی حق انتخاب دارد. مجیدی تشخیص داد برای سال جدید سرمربی تیم دیگری باشد و ما هم به این تصمیم احترام می گذاریم. برای ادامه زندگی استقلال هرگز از پا نخواهیم نشست.

*استقلال هیچ وقت احساس ضعف نمی کند

آجورلو گفت: استقلال هیچ وقت احساس ضعف نمی‌کند و به همین خاطر مذاکرات خارجی را شروع کردیم. بیش از 40 مربی در لیست کارشناسان و مذاکره کنندگان بودند. این مذاکرات را دنبال کردند و در سریعترین زمان ممکن این تفاهم انجام شد و امروز سرمربی عزیز و محترم استقلال مسئولیت تیم را با این امضا برعهده خواهد گرفت. البته که در یکی دو روز گذشته قول داده و امضا کرده بودند و من هم امضا کرده بودم، اما آنچه که باید واقعی و رسمی می‌شد، امروز در حضور رسانه‌ها بود. جا دارد از رسانه‌ها به خاطر حساسیت و خبرگیری شان تشکر کنم. به خاطر سکوتی که داشتیم عذرخواهی می‌کنیم. همانا ذکر خدا ما را در سختی‌ها به یک مسیر درست هدایت می‌کند.

*مثل پسر 18 ساله برای قهرمانی بعدی گام بر می دارم

مدیرعامل استقلال گفت: سرمربی تیم در 6، 7 کشور مثل پرتغال کارنامه دارد و در کشور خودش هم محبوب و هم مورد احترام است. طبیعتا اولین جمله ای که ما از طریق رسانه مجازی و تصویری داشتیم روی دو موضوع اشتراک بود. او گفت: من گرسنه قهرمانی هستم و من هم اعلام کردم با اینکه قهرمانی را تجربه کردم، ولی باز  هنوز تشنه قهرمانی هستم. صبح امروز به او گفتم درست است که 63 سال دارم، اما مثل پسر 18 ساله هوز با تلاش و پر جنب و جوش در رسیدن به قهرمانی گام برمی‌دارم و این اشتراک ما برای قهرمانی هم در سوپرجام، حذفی، لیگ برتر و در ادامه آسیا است.

* هواداران فشار زیادی به من آوردند/ تلویزیون استقلال فعلا آزمایشی است

وی در خصوص قهرمانی استقلال گفت: در این خصوص پاسخگو خواهم بود، چون جامعه ای زنده است که پاسخگو باشد. فصل قبل تمام شد و فصل جدید آغاز شده و طبیعتا باید تدبیری داشته باشیم تا به قهرمانی مجدد برسیم. باید امین و رازدار مسائل خودمان باشیم. باید از هیات مدیره پرتلاش، بزرگوار و بزرگمنش باشگاه تشکر کنم. از هواداران مان باید تشکر کنم که به خاطر نگرانی شان خیلی روی من فشار آوردند. الان ما از طریق ماهواره شبکه استقلال کار خود را به صورت آزمایشی شروع کرد و قرار است جشنی در برج میلاد برگزار و به صورت رسمی افتتاح شود.

* هزار میلیارد استقلال گم شده و صدا و سیما باید این مبلغ را بدهد

آجورلو در مورد حق پخش عنوان کرد: به عنوان مدیر و خدمتگذار استقلال باید بگویم منافع استقلال گم شده است.  یک هزار میلیارد فقط گم شده است. من باید این مبلغ را از صدا و سیما بگیرم و نمی‌توانم نگیرم. همه بزرگواران در این سازمان باید این را از من بپذیرند، از دم در نگهبانی تا رئیس سازمان یعنی جبلی. من مخلص همه اینها هستم، اما هزار میلیارد استقلال را باید بدهند. چه کسی می‌خواهد بدهد من نمی‌دانم. 

* رئیس جمهور به سجادی گفت لایحه‌ای را تهیه کند، اما هنوز اقدامی نشده است

وی ادامه داد: نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشتم که او به سجادی وزیر وزش اعلام کرد که لایحه ای را تهیه کنید و حق استقلال و پرسپولیس را بگیرد، اما هنوز هیچ اقدامی نشده است. این نیست که آنها هیچ اقدامی نکنند و من هم بنشینم. من شبکه‌ام را راه انداختم و الان در اروپا و آمریکا و تا یک هفته دیگر هرکسی تلویزیون سامسونگ داشته باشد، بیننده خواهد بود. ما در مسیر خود راسخ هستیم. از هیات مدیره، کادرفنی و هواداران و رسانه‌ها می‌خواهم که حق این دو باشگاه که البته پرسپولیس مدیر دارد را بگیرند. 

* سرمایه گذار آوردیم و برای ساخت استادیوم زمین می‌خواهیم

وی ادامه داد: با سالمی زاده 6 ماه است که درگیر ساخت استادیوم اختصاصی برای استقلال هستیم. طراحی توسط او و شرکتش در فرانسه انجام می‌شود و 15 تیر قرارداد آن تهیه خواهد شد. دو ماه قبل به رئیس جمهور برای ساخت ورزشگاه نامه نوشتم که سرمایه گذار آوردیم و به ما زمین بدهید، اما کو پاسخ ما؟ 

* تمام قد از ساپینتو حمایت می‌کنم

وی گفت: جلسه امروز فقط برای معارفه سرمربی استقلال در لحظاتی آرام و همراه با خنده است و بحث‌های جدی پرسش و پاسخ را برای بعد خواهیم گذاشت. اصلا مدیر خوبی نیستم، اما یک ویژگی دارم و این است که از سرمربی تیم حمایت می‌کنم. تمام قد از ساپینتو حمایت می‌کنم همانطور که در گذشته کردم. در مسائل فنی اصلا دخالت نمی‌کنم و در میدان سبز همه کاره سرمربی است و من هم خدمتگذار تک تک استقلالی‌های گذشته، امروز و آینده هستم. یک درخواست از سرمربی دارم و این است که از نونهالان تا بزرگسالان یک سطح فوتبال داشته باشیم.

* برهانی چون خودش استعداد بوده، شناسایی استعداد ها را به او سپرده‌ایم

در ادامه آجورلو در خصوص آرش برهانی گفت: 17 سالش بود که از کرمان او را جذب کردیم و به پاس آوردیم. سرمربی تیم مستقیم او را به تیم اصلی برد و امروز رئیس آکادمی استقلال است. چون خودش استعداد بوده، شناسایی استعداد ها را به او سپرده‌ایم. 

انتهای پیام/ ت 135

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول