اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شناسایی و بازداشت ۱۱ نفر از مخلان امنیت عمومی در ساری

رئیس کل دادگستری مازندران گفت : ۱۱ نفر از افراد سابقه دار و مخلان امنیت عمومی که در یک نزاع دسته جمعی در بلوار کشاورز شهرستان ساری با سلاح سرد به یکدیگر حمله‌ور شده بودند شناسایی و با پیگیری دادستانی مرکز استان با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند،

شناسایی و بازداشت ۱۱ نفر از مخلان امنیت عمومی در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در گفت‌وگویی اظهار کرد:  طی درگیری برخی  افراد سابقه‌دار و مخلان امنیت عمومی که در یک نزاع دسته جمعی در محدوده راهبند ساری با سلاح سرد به یکدیگر حمله ور شده و باعث آزار و  وحشت مردم  شده بودند با همکاری پلیس امنیت استان شناسایی و دستگیر که با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

وی،اتهامات این افراد را قدرت‌نمایی با قمه با ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و تخریب و ضرب و جرح برشمرد و اعلام کرد پرونده قضایی این افراد در یکی از شعبات بازپرسی  تشکیل و در حال رسیدگی است. 

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: حفظ آسایش و آرامش و امنیت شهروندان عزیز از اولویت های دستگاه قضایی استان است و با مخلان نظم عمومی و امنیت جامعه بدون مماشات و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول