اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

صراف: هرچه خدا به بندگانش در ماه ذی‌القعده می‌دهد، به‌خاطر امام رضاست+صوت

حجت‌الاسلام عباس صراف با بیان اینکه در ماه ذی‌القعده هرروز، روز زیارتی امام رضا(ع) است، گفت: در این ماه هرچه نصیب افراد شود، براساس شعاع شمس‌الشموسی علی ابن موسی الرضا(ع) است.

صراف: هرچه خدا به بندگانش در ماه ذی‌القعده می‌دهد، به‌خاطر امام رضاست+صوت

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام عباس صراف سخنرانی مذهبی در جلسه هفتگی هیأت روضةالجواد(ع) به مناسبت ماه ذی‌القعده اظهار داشت: هر گناهی دارای یک تاریکی است اما در ماه‌های حرام که یکی از آن‌ها ذی‌القعده است، تاریکی‌ گناه بیشتر است. برعکس هر عمل خیری، نور دارد و در ماه‌های حرام، آن اعمال بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه رسالت تمام انبیا، تجلی بندگی و عبودیت در ماه ذی‌القعده بوده است، گفت: شروع سیر از این ماه و پایانش در عید قربان بوده است. در این ماه هرچه نصیب افراد شود، براساس شعاع شمس‌الشموسی علی ابن موسی الرضا(ع) است.

صراف افزود: مرحوم مامقانی می‌گوید: «در حالت کشف دیدم که در ماه ذی‌القعده، خدا هرچه به موجودات زنده و دارای رشد می‌دهد، از قِبل امام رضا(ع) است.» در ماه ذی‌القعده هرروز ظرفیت روز چهارشنبه و روز زیارتی امام رضا(ع) دارد و هرروز، روز زیارتی ایشان است و قله آن هم از ۲۳ تا ۲۵ این ماه است.

این سخنرانی را اینجا بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول