اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر ارتباطات: ۸ دستگاه اصلی به دولت هوشمند متصل نشده‌اند

عیسی زارع‌پور با بیان اینکه در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شده‌اند، اظهار داشت: اما ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی مانده است.

وزیر ارتباطات: ۸ دستگاه اصلی به دولت هوشمند متصل نشده‌اند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز چهارشنبه (۱ تیر) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در قانون بودجه امسال همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شدند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود راه اندازی کنند و ما مکلف شدیم که تا دی ماه پنجره ملی خدمات هوشمند را راه اندازی کنیم. اما زودتر آن را راه اندازی کردیم. 

وی افزود: در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند، اما حدود ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی مانده‌اند. خواهش من از شما این است که از مسئولان آن دستگاه‌ها مطالبه گری کنید تا این امر در شهریور ماه محقق شود و به این سامانه بپیوندند تا مردم بدون مراجعه حضوری و کاغذ بازی بتوانند خدمات خود را از دستگاه دولتی دریافت کنند. 

وزیر ارتباطات در خصوص دستگاه‌های اولویت دار نیز گفت: اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس جمهور، اولویت اول هستند و هر کدام چند دستگاه اصلی را زیر مجموعه خود راه اندازی کنند و مطالبه گری رسانه‌ها موج خوبی در دستگاه‌ها راه انداخته است تا دستگاه‌ها له این پنجره ملی متصل شوند.

انتهای پیام/ ت 63

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول