اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رویکرد جدید بسیج دانشگاه فنی و حرفه‌ای جهاد تبیین و اشتغالزایی است

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در رویکرد جدید این تشکل دو مسأله «جهاد تبیین» و «مهارت آموزی، اشتغال زایی و کار آفرینی» در اولویت است.

رویکرد جدید بسیج دانشگاه فنی و حرفه‌ای جهاد تبیین و اشتغالزایی است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ نصیر منصورزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور طی نشستی که در این خبرگزاری برگزار شد به بیان رویکردها و فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای پرداخت.

منصورزاده در این نشست با تاکید بر اهمیت‌ رسانه در تقابل انقلاب اسلامی با جبهه جهانی استکبار گفت: امروز علاج مقابله با جنگ نرم و جنگ‌های ترکیبی دشمن، مقوله جهاد تبیین است که در بیانات مقام معظم رهبری به طور ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور افزود: ابزار رسانه و فضای مجازی در حال حاضر سلاح اصلی مقابله با جنگ نرم و عنصر اصلی جهاد تبیین است.

وی در ادامه درباره فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در رویکرد جدید خود، ذیل راهبرد مسئله محوری و نقش آفرینی تخصصی، دو کلان مسئله ای اصلی «جهاد تبیین» و «مهارت آموزی، اشتغال زایی و کار آفرینی» را اولویت خود می‌داند و تمام برنامه ریزی های خود را ناظر به این دو مسئله اصلی انقلاب اسلامی قرار داده است که در روزهای آینده شرح دقیقی از جزئیات اقدامات تخصصی مراکز بسیج دانشکده های فنی و حرفه ای در سراسر کشور خواهیم داشت.

منصورزاده همه گیری ویروس منحوس کرونا و نقش آفرینی جدی بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای در سازماندهی کارگاه های تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی در سراسر کشور را نمونه عینی فعالیت‌های مبتنی بر نیاز مردم و انقلاب اسلامی بر شمرد و ضمن ابراز امیدواری نسبت به عملکرد آتی این تشکل انقلابی خاطر نشان کرد: میدان اصلی امروز بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای تحقق شعار سال های اخیر به ویژه شعار امسال و مقوله تبیین و امید آفرینی در جامعه بویژه در بین نسل جوان دانشگاهی است.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه این نشست با پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس دیدار و گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه ارائه کرد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس نیز در این دیدار از فعالیت های جهادی و مومنانه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در دوران کرونا تجلیل کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان این نشست از تلاش ها و فعالیت های مدیران خبرگزاری و همچنین دبیر و خبرنگاران حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس در راستای انعکاس فعالیت ها و عملکرد تشکل های انقلابی به خصوص بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای تقدیر کرد.

 

 

شیرازی دبیر حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس نیز در این نشست ضمن تجلیل از اقدامات خوب بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای، به ظرفیت‌های موجود در این تشکل برای گره گشایی از مشکلات مناطق محروم اشاره و آمادگی خود را برای انعکاس اخبار و برنامه های جهادی و فعالیت های حل المسائلی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای و سایر تشکل های دانشجویی انقلابی اعلام کرد.

انتهای پیام/ ت 94

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول