اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

قوای سه‌گانه بر قطع دست بیگانه مصمم هستند/ عدالت؛ مهم‌ترین شاخص انقلاب

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز شرایط کشوری به گونه‌ای شده است که قوای سه‌گانه هدفمند بر قطع دست بیگانه مصمم هستند و با این اقدام به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم.

قوای سه‌گانه بر قطع دست بیگانه مصمم هستند/ عدالت؛ مهم‌ترین شاخص انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای قضائی دادگستری استان، با بیان اینکه عدالت جبهه انقلاب ما است، اظهار داشت: دشمنان آگاه و دوستان نادان در این جبهه قرار دارند.

وی بیان داشت: دشمنان آگاه با هدفمندی، دوستان نادان را با مکر و حیله فریب می‌دهند و بر ایجاد فساد و انواع و اقسام آن در جامعه دامن می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر هدف تحقق پیدا نکند، دشمنان بر توسعه فساد اندلسی خود تأکید دارند، یادآور شد: در عین حال که دولتمردان باید هوشیار باشند، هر شهروند مسلمان هم باید خواستار عدالت و مجری عدالت باشد.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه نیروی قضائی مورد تهاجم است و نارضایتی در مقابل قوه قضائیه و سایر قوا به‌صورت طبیعی وجود دارد، افزود: ظلم بزرگ این است که افرادی در داخل این مجموعه عدالت را رعایت نکنند و این ظلم، زحمات دیگران را تباه می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز شرایط کشوری به گونه‌ای شده است که قوای سه گانه هدفمند بر قطع دست بیگانه مصمم هستند، تصریح کرد: با این اقدام به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم با همه مشکلات، پای حرف خود ایستادند، یادآور شد: امروز شرایط مساعدی در کشور، منطقه و جهان پیش آمده است و همه باید به آن توجه کنیم.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت الهی و امانت امام صادق (ع) است، ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی آسیب بییند، ظلم بر یک شخص نیست؛ بلکه ظلم بر یک مکتب است.

وی با تأکید بر اینکه شهادت آیت‌الله بهشتی به‌عنوان سمبل مبارزه با کفر می‌درخشد، خطاب به کارکنان قوه قضائیه، گفت: کار شما اگر دقیق و برای احقاق حق باشد، اهمیت آن زیاد است و شما را به هدف نزدیک می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در جهت ایجاد عدالت آن‌چه از دست شما ساخته است، کم نیاورید چراکه هیچ عبادتی بالاتر از این نیست، خاطرنشان کرد: اگر جایگاه عدالت را حفظ کنیم، دین خدا را درست معرفی کرده‌ایم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول