اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۴۱ هزار قلم کالای ورزشی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در «نهبندان»

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۴۱ هزار و ۳۵۷ قلم کالای ورزشی قاچاق در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده ۱۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۴۱ هزار قلم کالای ورزشی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در «نهبندان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز به خبرنگاران رسانه‌های گروهی، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون باری ایسوزو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از کامیون، ۴۱ هزار و ۳۵۷ قلم کالای ورزشی قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه خودروی مذکور را توقیف و متهم دستگیر شده را به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرشید خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با پلیس ضروری است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول