اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مشکلات خوابگاهی دانشجویان خراسان‌جنوبی مرتفع می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات خوابگاهی را مرتفع کرده یا به حداقل برسانیم.

مشکلات خوابگاهی دانشجویان خراسان‌جنوبی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا  طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح خوابگاه دخترانه سردار «حاج قاسم سلیمانی» که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌هایی که از اقصی نقاط کشور فرزندان خود را برای تحصیل به استان می‌فرستند نباید دغدغه اسکان، تغذیه و زندگی آن‌ها را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مایه مسرت  است که در مقایسه با گذشته می‌توانیم امکانات بسیار خوب و در شأن دانشجویان را برایشان فراهم نماییم که البته حق آن‌هاست و باید ارتقا یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: فکر، اندیشه و  ذهن دانشجو باید فقط معطوف به تحصیل باشد تا خروجی دانشگاه‌های ما دانشمندانی باشند که به عنوان سرمایه‌های نظام بتوانند چرخ اقتصاد، تولید و زیرساخت‌های مهم ایران  اسلامی را به حرکت درآورند.

طالبی ادامه داد: اگر بخواهیم اقتصاد و تولید ما پر رونق بوده و دانش‌بنیانی باشد، باید زمینه تحصیل خوب را برای دانشجویان خود فراهم کنیم که یکی از  این شرایط، امکانات خوابگاهی مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش رئیس دانشگاه بیرجند تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، بنیاد ۱۵ خرداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سفرهای آتی رئیس‌جمهور و اعتبارات دولتی که استاندار پیگیری می‌کنند، مشکلات خوابگاهی را مرتفع کرده یا به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول