اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور تیم ملی تفنگ بادی در مسابقات قهرمانی جهان مصر/ برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم ملی تفنگ بزرگسالان از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در کشور مصر در مهر ماه امسال خبر داد و گفت: اردوهای تیم ملی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

حضور تیم ملی تفنگ بادی در مسابقات قهرمانی جهان مصر/ برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ستوان یکم حسین باقری از کارکنان پایگاه هفتم هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک است که ۱۲ سال عضو تیم ملی بوده و اولین مدال جهانی در رشته تفنگ آقایان را کسب کرده است.

وی توانسته با موفقیت در میادین مختلف، پنج مدال جهانی و چند مدال آسیایی را از آن خود کرده و در رشته ورزشی تفک بادی بزرگسالان خوش بدرخشد.

ابلاغ حکم حسین باقری سرمربی تیم ملی تفنگ بادی

حسین باقری از کارکنان پایگاه هوانیروز آبیک نزاجا طی حکمی از سوی مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ بادی بزرگسالان منصوب شد.

بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک گفت:  طی حکمی در 25 خرداد ماه با حضور مرتضی قربانی رئیس و مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی، حسین باقری به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ بزرگسالان منصوب و حکم وی به ایشان اعطا شده که مایه افتخار و سربلندی ماست.

وی افزود: ایشان در کنار انجام امور فنی، در میادین ورزشی به عنوان نیروی ارزشمند، برای ارتش و نیروهای مسلح و مردم استان‌ قزوین و شهرستان آبیک افتخارآفرینی کرده است.

رشته تفنگ بادی وابسته به تجهیزات و مهمات است

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در مصر و اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک در مهر ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: از شنبه هفته آینده اردوهای تیم ملی در مجموعه ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. پیش‌بینی شده بتوانیم در دور تدارکاتی به دلیل محدودیت فشنگ و مهمات در یکی از کشورهای اروپایی تمرین کنیم  گرچه تلاش می‌شود با بالاترین آمادگی بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم گرچه مسابقات بسیار سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: حدود ۷۰ کشور در مسابقات جهانی مصر شرکت می‌کنند که چین، هند، کره و اروپایی‌ها از رقبا محسوب می‌شوند که برای کسب سهمیه المپیک فکر و تلاش می‌کنیم.

این ورزشکار نظامی بیان کرد:  گرچه رشته تفنگ بادی به شدت وابسته به تجهیزات است و هزینه‌های آن به دلار و یورو حساب می‌شود و برای تجهیزات و مهمات مشکل داریم اما تیراندازی با توجه به داشتن پتانسیل، استعداد و غیرت توانسته‌اند کمبودها را جبران کنند.

باقری از همکاری و حمایت فرماندهان ارتش و پایگاه هوانیروز شهرستان آبیک مبنی بر شرکت در اردوها و سفرهای ورزشی خارجی قدردانی کرد.

گفتنی است به پاس قدردانی از افتخارآفرینی های باقری، سرهنگ خلبان ستاد مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک از این ورزشکار پرافتخار ارتش تجلیل کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول