اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حقوق‌ها در شهرداری تبریز شفاف نیست!

خزانه‌دار شورای شهر تبریز خواستار تسریع شهرداری در ایجاد دسترسی‌های لازم برای اعضای شورا در سامانه‌های حسابداری و حقوق دستمزد شهرداری تبریز شد.

حقوق‌ها در شهرداری تبریز شفاف نیست!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسن اسوتچی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر توافق و وعده شهرداری در خصوص ایجاد دسترسی نظارتی در سامانه حقوق و دستمزد شهرداری برای اعضای شورا، از عدم تحقق این‌ مهم انتقاد و اظهار داشت: با وجود تاکید و مطالبه جدی اعضای شورا و نیز موافقت شهرداری در این خصوص، متاسفانه تا امروز اقدام عملی از سوی شهرداری صورت نگرفته و پیگیری‌ها در این خصوص نیز به نتیجه نرسیده است.

وی همچنین با ابراز گلایه از بی توجهی‌های صورت گرفته در این خصوص افزود: معلوم نیست چرا کاری که در کمترین زمان ممکن به لحاظ فنی قابل انجام است تا الان نتیجه نداده و اگر به هر دلیلی این امکان یا توان در مجموعه شهرداری برای ایجاد دسترسی‌های لازم در سامانه حسابداری و حقوق و دستمزد وجود ندارد، شورای شهر آماده است این مسأله را از طریق کارشناسان دیگر حل کند.

خزانه‌دار شورا اسلامی شهر تبریز در عین حال گفت: دسترسی اعضای شورای شهر به این سامانه علاوه‌بر تحقق اصل نظارت مستقیم بر عملکرد مالی و حقوقی شهرداری، امکان نظارت و کنترل مداوم این شورا بر روند پرداخت مطالبات و حق و حقوق قانونی کارکنان و کارگران شاغل در شهرداری و انجام ارزیابی‌های مستمر پیرامون رعایت عدالت در پرداختی‌ها ونیز شفافیت در روندهای مالی و بودجه‌ای شهرداری تبریز را فراهم خواهد آورد.

اسوتچی در خاتمه خواستار تسریع این مطالبه شورایی از سوی شهرداری تبریز شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول