اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

فدراسیون فوتبال افغانستان ادامه حضور سرمربی این تیم را بررسی می‌‌کند

به‌دنبال ناکامی‌های پیاپی تیم ملی فوتبال افغانستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، فدراسیون فوتبال‌ این کشور اعلام کرد ادامه حضور انوش دستگیر به‌عنوان سرمربی تیم ملی را بررسی می‌کند.

فدراسیون فوتبال افغانستان ادامه حضور سرمربی این تیم را بررسی می‌‌کند

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، در پی حذف تیم ملی فوتبال افغانستان از ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، اکنون فدراسیون فوتبال‌ این کشور اعلام کرده است که ادامه حضور انوش دستگیر به‌عنوان سرمربی تیم ملی را در دست بررسی دارد.

این فدراسیون روز دوشنبه، ۳۰ خرداد، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که شکست‌های پی‌درپی در ادامه بازی‌های جام‌ ملت‌های آسیا دلایل‌ مختلفی دارد که نمی‌توان با نشر یک بیانیه آن را توجیه کرد.

این فدراسیون یکی از این دلایل را مشکلات فنی و نبود اسپانسر برای دست‌کم دو و نیم سال به‌خصوص سال گذشته که افغانستان دست‌خوش تحولات سیاسی شد، می‌داند.

در همین حال، فدراسیون فوتبال افغانستان تصریح کرده است که در قسمت ادامه کار با انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور، پس از بررسی اوضاع و با توجه به قوانین، به‌زودی تصمیم نهایی‌‌اش را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است که تیم ملی فوتبال افغانستان در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازی را به هنگ‌کنگ و هند باخت و با تساوی در برابر کامبوج از ادامه این رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/ ر/ ت 1091

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول