اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ترک فعل متولیان ساخت و ساز مسکن مهر گنبدکاووس/ اولین ماموریت دادستان جدید گنبدکاووس

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مسکن مهر «کاج» شهرستان گنبدکاووس فاقد هرگونه امکانات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بوده و ترک فعل متولیان ساخت و ساز این مجموعه سبب مشکلاتی در آن شده است.

ترک فعل متولیان ساخت و ساز مسکن مهر گنبدکاووس/ اولین ماموریت دادستان جدید گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حیدر آسیابی امروز در حاشیه بازدید از مسکن مهر «کاج» گنبدکاووس با حضور مسئولان دستگاه قضایی استان و شهرستان، فرماندار و شهردار شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیامک‌های زیادی از سوی ساکنان مجموعه مسکن مهر «کاج» مبنی بر وضعیت نامطلوب این شهرک ارسال می‌شد و با توجه به حضور بنده در مراسم تکریم و معارفه مسئولان دادگستری شهرستان این پیامک‌ها افزایش یافت که در ساعات اولیه مسئولیت دادستان جدید از این مسکن مهر بازدید کردیم.

وی تصریح کرد: اولین ماموریت دادستان جدید گنبدکاووس رفع مشکلات ساکنان این مسکن مهر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و با توجه به اینکه حدود ۳ هزار نفر در این مجموعه ساکن هستند قرار شد، این مشکلات بررسی شود‌.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز راه و شهرسازی این مجموعه را برای ارائه خدمات شهری به شهرداری واگذار نکرده و لازمه ورود خدمات به این مجموعه این واگذاری است.

وی ادامه داد: این مجموعه فاقد هرگونه امکانات رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بوده و ترک فعل متولیان ساخت و ساز این مسکن مهر مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد کرده است.

آسیابی گفت: محله محوری و رفع مشکلات محلات به ویژه محلات آسیب‌پذیر در دستور کار ما در راستای احقاق حق عام مردم و پیشگیری از وقوع جرم بوده و دادستان‌ها موظف به پیگیری احقاق حق عامه مردم با همکاری مسئولان شهرستان هستند.

وی بیان کرد: قرار شد امین امروز شهردار با پیمانکار این پروژه در مورد تسطیح بخشی از این مسکن مهر اقدام کند و دادستان در حوزه امنیت ساکنان این محله و دیگر مشکلات آنها اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام و نتیجه را به دادگستری کل اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان از روند پروژه ساختمان آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) که توسط خیر نمونه شهرستان «حاج محمد شهرکی» در حال ساخت است بازدید کرد و در جریان اقدامات آن قرار گرفت.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول