اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برنامه‌ریزی جامع دولت برای تقویت تیم‌ملی/خطیب زاده: به تمام درخواست‌های فدراسیون پاسخ داده‌ایم

سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت و رئیس جمهور به طور ویژه در خصوص جام جهانی متمرکز به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کمک می‌کنند.

برنامه‌ریزی جامع دولت برای تقویت تیم‌ملی/خطیب زاده: به تمام درخواست‌های فدراسیون پاسخ داده‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده درباره آخرین اقدامات وزارت امور خارجه برای برگزاری بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: این سوال فوتبالی شعف ما را زیاد کرد. دولت و رییس جمهور به طور ویژه در خصوص جام جهانی متمرکز به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کمک می‌کنند. جلسات متعددی به ریاست معاون اول ریاست جمهوری تشکیل و ستاد و کارگروهی برگزار شده است‌.

وی افزود: وزارت خانه ها مسئولیت پیدا کرده‌اند تا وزارت خارجه و فدراسیون فوتبال در این مسیر تنها نباشند. یکی از اولویت های وزارت امور خارجه و مرکز دیپلماسی عمومی این وزارت خانه هم همین کمک است. با سرپرست فدراسیون فوتبال و تیم ملی چندین بار به صورت حضوری و تلفنی تماس و صحبت داشتم.

سخنگوی وزارت خارجه اضافه کرد: حریفان تمرینی و بازی های دوستانه را با هم مرور کردیم. تلاش کردیم هیچ درخواستی از آن طرف نباشد که از این طرف پاسخ داده نشود. البته می‌دانم رسانه ها توقع درستی دارند . به فدراسیون فوتبال هم گفتیم در مسیر تلاش جدی که می‌کنند، کنارشان هستیم‌. امیدوارم آماده سازی خوبی داشته باشند. آنچه من شنیدم طبق آخرین صحبت ها دولت مشغول پیگیری برنامه جامعی برای تقویت تیم تا روز بازی اول در جام جهانی است که امیدواریم عملیاتی شود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول