اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جنجال در ژیمناستیک؛ برکناری سرمربی تیم ملی به خاطر یک مدال!

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان اعلام کرد که به خاطر کسب یک مدال در قهرمانی آسیا عذر او را خواسته‌اند.

جنجال در ژیمناستیک؛ برکناری سرمربی تیم ملی به خاطر یک مدال!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی ژیمناستیک کشورمان بعد از ماه‌ها محرومیت از حضور در میادین بین‌المللی چند روز پیش در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قطر شرکت کرد که حاصل کار 6 ورزشکار اعزامی فقط یک مدال نقره مهدی احمدکهنی در دار حلقه بود.

تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در حالی این یک مدال را کسب کرده که رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی اعلام کرده به خاطر همین نتیجه عذر او را از تیم ملی خواسته‌اند البته هنوز نامه رسمی در خصوص عدم همکاری به خیرخواه نرسیده است.

رضا خیرخواه در این باره اظهارداشت: بعد از برگزاری 50 روز اردو که در قزوین برگزار شد به خاطر اینکه کنار بچه‌ها باشم حتی یک روز هم خانه نیامدم. بچه‌ها زحمات خود را در این مسابقات کشیدند و نتیجه، نتیجه نسبتا بدی نبود. یک سال و نیم بود که اردوی حضوری نداشتیم، توانستیم حدود 40 روز اردو برگزار کنیم اما 3 ژیمناست به خاطر اینکه مسئله سربازی داشتند 10 روز نتوانستند در اردو حضور داشته باشند. 

 

وی افزود: در قطر که بودیم به من پیام دادند قرار است جلسه فنی برگزار می‌شود اما من به خاطر اینکه 50 روز در خانه نبودم و خستگی مسابقات هم بود نتوانستم در جلسه فدراسیون شرکت کنم. جلسه از این قرار بود که بعد از این مسابقات به من بگویند دیگر در کنار تیم ملی نباشم به این دلیل که چرا از 6 نفر اعزامی فقط یک مدال کسب شده است.

خیرخواه با بیان اینکه ژیمناستیک ایران در گذشته چه جایگاهی داشته، خاطرنشان کرد: ژیمناستیک ما کجای دنیا بود که حالا یک مدال نقره و گرفتن سهمیه جهانی مقام کمی است؟ 3-4 تا از بچه‌ها را به فدراسیون بردند و وقتی از تعدای از آنها پرسیدم که چه اتفاقی افتاده گفتند که ما اطلاعی نداشتیم، متنی را نوشته بودند و گفتند ما امضا کنیم مبنی بر اینکه من به عنوان سرمربی به تیم استرس می‌دهم. من از اینکه الان سرمربی تیم ملی نیستم ناراحت نیستم و هنوز نامه رسمی هم به دست من نرسیده اما حرف من این است 25 سال است که مربی و سرمربی بودم و 5 سال هم در فدراسیون ژیمناستیک کار کردم. در این مدت هیچ مشکلی در اردوها نداشتیم و با آرامش حتی اگر پول و غذا نبوده بچه‌ها کار کردند. اینکه می‌گویند ما برایتان کفش و گرمکن خریدیم پس چرا این نتیجه حاصل شده، چطور بگویم که کجای ژیمناستیک دنیا بودیم؟

وی یادآور شد: ما در طول 5 سال 11 مدال جهانی و آسیایی گرفتیم. من خسته به خانه رسیدم و حتی اجازه ندادند عرق من خشک شود. می‌گویند من چون طرفدار رئیس قبلی بوده‌ام نمی‌توانند به من اعتماد کنند! گفتند سرپرست فدراسیون گفته من به استراحت بروم آیا این درست است بعد از این همه استرس و مشکلات حتی اجازه ندادند خانواده‌ام را درست ببینم؟ بچه‌ها خصوصیات من را می‌دانند و هیچ وقت به ورزشکاران استرس نمی‌دهم. ای کاش بحث فنی را پیش می‌کشیدند چون همه می‌دانند من با آرامش و خنده در تیم هستم. من کنار می‌روم و قبلا هم به سرپرست فدراسیون این را گفته بودم. جا نزدم و پای همه چیز ایستاده‌ام. منتظرم به من نامه بزنند که دیگر نروم و سرپرست فدراسیون هم می‌تواند این کار را بکند. امیدوارم آنهایی که توطئه کردند به سزای اعمال‌شان برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول