اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| زلاتانوف: ایران تصمیم درستی برای تغییر نسل گرفت/ مصاف ایران و بلغارستان یک دربی است

ستاره شناخته شده والیبال بلغارستان از تغییر نسل تیم ملی ایران و جوان‌گرایی آن تمجید کرد و گفت: به عقیده من ایران تصمیم خوبی گرفته است.

لیگ ملت‌های والیبال| زلاتانوف: ایران تصمیم درستی برای تغییر نسل گرفت/ مصاف ایران و بلغارستان یک دربی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیمیتار زلاتانوف ستاره سابق و شناخته شده والیبال بلغارستان درباره حضور در تمرین تیم ملی والیبال و تماشای آن اظهار داشت: پیش از این به دعوت داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به ایران آمدم و پذیرایی بسیار خوبی از من صورت گرفت. خاطره خوبی از حضور در ایران دارم و حتما باید به تماشای تمرین ایران می آمدم. ضمن اینکه علاقمند به این تیم هستم.

وی درباره تغییر نسل والیبال ایران و حضور بازیکنان جدید توضیح داد: تصمیم خوبی گرفته شده است، اینکه تمام بدنه تیم تغییر کرده و همه جوان شدند به سرعت هماهنگی تیم کمک می‌کند اما اگر این تغییرات نصف و نیمه انجام می‌شد نتیجه مفیدی برای آینده نداشت و قطعا تیم به مشکل می‌خورد اما حالا تیم یک دست شده و همه با هم رشد می‌کنند.

رئیس سابق فدراسیون والیبال بلغارستان همچنین در خصوص بازی ایران و بلغارستان در نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، افزود: از نظر من این مسابقه یک دربی است! (با خنده) قلب من قطعا با بلغارستان است اما هر دو تیم برای بازی خوب می‌آیند و می‌خواهند برای بازی‌های قاره‌ای خود آماده شوند. قطعا شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 31 خرداد در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

انتهای پیام/ ت 933

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول