اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

وجود 33 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: در حال حاضر ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های مواصلاتی استان فعال است.

وجود 33 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان‌جنوبی

به خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان ۴۵ بازدید از این مجتمع‌ها انجام شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: در حال حاضر ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های مواصلاتی استان فعال بوده که ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد.

جلال‌زاده گفت: به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها و واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین‌راهی بازدید می‌‌شود. 

وی ادامه داد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی یادآور شد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱و ۳۰۰۰۷۰۷۰ مطرح کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول