اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هوادار تهران؛ سختکوش و بی‌حاشیه/ چه کسی جانشین عنایتی می‌شود؟

تیم فوتبال هوادار تهران در لیگ برتر بیست و یکم تحت تاثیر شخصیت سرمربی خود تیمی سختکوش و بی‌حاشیه بود.

هوادار تهران؛ سختکوش و بی‌حاشیه/ چه کسی جانشین عنایتی می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال هوادار تهران که این فصل به لیگ برتر صعود کرده کارنامه موفقی از خود به جا گذاشت. رتبه یازدهمی برای تیم رضا عنایتی در اولین حضور در لیگ برتر نتیجه‌ای مطلوب است.هوادار باشگاهی بود که رضا عنایتی آن را به وجود آورد و به لیگ برتر رساند. هوادار بنفش پوش از همان مسابقه اول خود در لیگ برتر مقابل استقلال نشان داد که تیمی منسجم و تاکتیکی است. تیمی که فوتبال را هجومی و تماشاگر پسند بازی می‌کند و مورد احترام  نخبگان فوتبال هم بود.

 هوادار شخصیت تیمی‌اش را از رضا عنایتی گرفت، تیمی سختکوش و بی‌حاشیه که بازیکنان تمرکزشان روی فوتبال بود تا حواشی مخرب، تیمی که می‌توان آن را شعبه‌ای از استقلال نامید. به جز عنایتی که سابقه حضور در استقلال را داشت بازیکنان دیگری از این تیم مثل داریوش شجاعیان، بابک مرادی هم در آن حضور داشتند. هوادار هم یکی از دیگر از معدود باشگاه‌های خصوصی فوتبال کشور است که در پایان لیگ بحث فروش امتیازش به تیم‌هایی مثل سایپا  مطرح شد اما در نهایت مدیران باشگاه اعلام کردند که فصل آینده هم در لیگ برتر تیمداری خواهند کرد.

عنایتی در اواخر فصل مجبور به جراحی زانویش شد اما او بعد از جراحی هم با عصای زیربغل هم روی نیمکت تیم در مسابقات و هم در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقه به صور ت منظم حاضر می شد. عنایتی یکی از معدود چهره‌های استقلال است که با اکثر پیشکسوتان این تیم روابط حسنه‌ای دارد از ارتباط نزدیک با قلعه‌نویی تا دوستی با فرهاد مجیدی. تنها کل کل او در این فصل با منصوریان بود که آن هم بخاطر مسابقه‌ هفته آخر رخ داد. 

هوادار در این فصل با 8 برد، 10 مساوی و 12 شکست در نهایت روی پله یازدهم جدول لیگ ایستاد. ظاهرا هیچ کدام از شکست های هوادار به جز باخت آخر که بدون مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد، برای عنایتی تلخ و گزنده نبود زیرا این تیم برای بازی به آبادان سفر کرده بود اما ورزشگاه محل برگزاری مسابقه به یکباره تغییر کرد و عنایتی هم ترجیح داد که بدون مسابقه به تهران برگردند و در نهایت تیم هوادار با رای عجیب کمیته انضباطی 3 بر صفر بازنده شد تا مهم‌ترین ویژگی لیگ برتر بیست و یکم تعیین برنده در خارج از زمین و توسط رکن قضایی فوتبال باشد! 

عنایتی در روزهای گذشته اعلام کرد سهیل مهدی مدیر مسابقات یکی از عوامل یازدهم شدن تیمش در این فصل بوده زیرا تیم هوادار برای بازی به خوزستان سفر کرده بود و در نهایت اعلام کرد از هوادار جدا خواهد شد و بعد از این اتفاق اسم چند مربی برای سرمربیگری هوادار مطرح شد از ساکت الهامی گرفته تا فراز کمالوند و علیرضا منصوریان!

این تیم  اگر بخواهد در فصل آینده شرایط بهتری داشته باشد قطعا باید شرایط بهتری داشته باشد زیرا این تیم تهرانی هم برای تعیین ورزشگاه میزبانی خود دچار مشکل بود و در چند مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان حریفان بود و سپس به ورزشگاه شهید دستگردی تهران آمد تا همچنان مشخص شود بحث زیرساخت‌ها و سخت افزارها از مهم‌ترین مشکلات فوتبال حرفه‌ای ماست وگرنه در پرداخت دستمزد به بازیکنان  و مربیان که فوتبال ما تقریبا مثل تیم‌های مطرح اروپایی عمل می‌کند!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول