اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی جشنواره «دیار علویان» در مازندران

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا گفت: با همکاری گروه‌های جهادی فرهنگی، برنامه‌های پرمحتوا و مناسبی تابستان امسال در۲۵ نقطه تفریحی استان برای اوقات فراغت مردم، مسافران و گردشگران اجرا می‌شود.

برپایی جشنواره «دیار علویان» در  مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد عباسپور در مراسم آغاز به کار نهمین جشنواره دیار علویان اظهار کرد: مازندران در ایام تابستان میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران است که اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح سواحل و تفرجگاه‌های استان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: انتقال مفاهیم فرهنگ‌ مازندران، پرکردن اوقات فراغت مسافران، گردشگران و مردم‌ مازندران که به سواحل و تفرجگاه‌ها مراجعه می‌کنند برگزاری مباحث اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی برخی از اهداف این جشنواره است.

این‌ مسؤول بسیجی گفت: ۲۵ گروه جهادی مردم‌ نهاد با کمک دستگاه‌های اجرایی این جشنواره را در ۲۵ نقطه گردشگری و تفرجگاه استان برگزار می‌کنند.

عباسپور با بیان اینکه این جشنواره در چندین بخش اجرا می‌شود، تاکید کرد: برپایی غرفه مهد، مشاوره، برنامه میدانی مرد باران، قطار شادی کودکان، تئاتر خیابانی، برگزاری جنگ شادی با آیتم‌های هنری، تئاتر طنز، موسیقی، برگزاری برنامه رادیو ساحل و دیگر برنامه‌های فرهنگی مجموعه‌ای از یک‌ الگوی محتوایی قوی را ترسیم‌ کردیم.

 

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول