اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شرط پیروزی دولت انقلابی همکاری مردم و مسئولان است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کم نیستند کسانی که عوض سپاسگذاری ناسپاسی می‌کنند، گفت: در شرایط ویژه خدا به ما دولت انقلابی و مردمی داده و شرط پیروزی آن این است که همه همکاری کنند.

شرط پیروزی دولت انقلابی همکاری مردم و مسئولان  است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان جهاد سازندگی استان، اظهار داشت: این انقلاب وقتی آمد مانند نظام تکوین و خلقت عمل کرد و نهادهایی را با خود آورد که برای آن روز کارساز بوده و هستند.

وی با بیان اینکه برخی از نهادها را با کیفیتی که داشتند به تحلیل بردند، تصریح کرد: برخی تضعیف شدند و برخی از این نهادها قوی شدند و کارساز بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی جهاد سازندگی را تجربه خیلی ارزشمندی دانست و ادامه داد: سازندگی آن تنها برای امور اجتماعی نبود بلکه برای خود افراد هم سازنده بود.

عبادی افزود: جهاد سازندگی در امور مختلف از فرهنگی، سیاسی نظامی تا روحیه توحیدی، انسان‌دوستی و خدمت‌رسانی بدون توقع فعالیت می‌کرد و نه حق مأموریتی طلب داشت و نه اضافه کاری و تنها عشق هدف فعالیت آن بود.

وی با بیان اینکه نقش جهاد سازندگی در تمام کشور به صورت محسوس وجود داشت، اضافه کرد: بعد از آنکه جهاد سازندگی جای آن خالی ماند، آن‌هایی که احساس خلأ می‌کردند در چارچوب محدودی در بسیج سازندگی تلاش کردند تا این نهاد ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رئیس‌جمهور به این نهاد توجه داشته و سخن در بازسازی جهاد سازندگی داشت، متذکر شد: این حجم عظیم کار در دوش دولت افتاده کار سختی است و نیاز به همکاری دارد.

عبادی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مختلف به ارث مانده از دولت‌های قبل است، تصریح کرد: هر دولتی با یک سیاست جدیدی روی کار آمد تا اینکه اوراق عرضه، هزینه‌های از قبل مصرف شده و ارتقای حقوق‌ها به دوش دولت فعلی گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شرایط جهانی هم برای دنیا مسائل جدیدی تحمیل کرد که علت اصلی آن غربی‌ها بودند، یادآور شد: در این شرایط حجم کار عظیم به همراه اصلاحاتی که ناگزیر باید انجام می‌شد، برای دولت زحمت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انسان‌های غیرایرانی از جیب مردم استفاده می‌کردند، ادامه داد: وقتی آرد صنعتی گران شد به دلیل هدفمندی یارانه در برخی کشورها کالاهای مربوط به آن چند برابر شد چون از ایران می‌رفت و اگر دولت مصلحت‌اندیشی می‌کرد در سال آخر ریاست جمهوری اصلاح یارانه‌ها را قرار می‌داد.

عبادی با اشاره به بیماری کرونا که روزی۷۰۰ نفر تلفات می‌دادیم، اضافه کرد: دولت سیزدهم زحمت کشید و راه‌ها را هموار کرد و اکنون در برخی از کشورهای دنیا کرونا غوغا می‌کند ولی اینجا به صفر یا نزدیک صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه کم نیستند کسانی که عوض سپاسگذاری ناسپاسی می‌کنند، گفت: در شرایط ویژه خدا به ما دولت انقلابی و مردمی داده و شرط پیروزی آن این است که همه همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دولت استراحت نمی‌کند و به دنبال منافع ملی است، تصریح کرد: برخی از آن طرف گران‌فروشی، احتکار و تقلب می‌کنند و این با انسانیت نمی‌سازد.

عبادی با بیان اینکه با بیان اینکه اگر منافع ملی به خطر بیفتد منافع شخصی ما در خطر است، یادآور شد: دشمن برای ما چیزی نمی‌گذارد و همیشه برای نابودی ما در تلاش است.

وی با اشاره به تجدید قوای جهاد سازندگی که نیروهای مجرب هستند، خاطرنشان کرد: امید است در کنار این کارهای سنگین این قضیه نیز تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول