اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خانه اسکوتر در تهران افتتاح شد

شهردار منطقه 4 تهران گفت: امروزه توسعه حمل و نقل پاک از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود و در این راستا خانه اسکوتر برای خدمت رسانی به شهروندان افتتاح شد.

خانه اسکوتر در تهران افتتاح شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه 4 تهران درباره افتتاح خانه اسکوتر گفت: متاسفانه در روزگار کنونی استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین در حجم بالا باعث افزایش روزهای آلوده و ترافیک سنگین در شهر شده حال آن که میتوان با استفاده از وسایل نقلیه پاک ، آلاینده ها و بار ترافیکی کمتری را شاهد باشیم.

وی گفت: به همین منظور خانه اسکوتر بوستان پلیس به عنوان یکی از مراکز پایلوت در تهران با تاکید بر میکروموبیلیتی بودن آن افتتاح شد و  از ساعت ۱۲ الی ۲۱ به شهروندان ارائه خدمات می نماید.

شهردار منطقه 4 تهران در ادامه درباره نحوه ثبت نام افراد برای استفاده از اسکوترها گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت myroro.ir و دانلود و نصب اپلیکیشن در سایت مورد نظر، ثبت نام کرده و پس از احراز هویت آنلاین ، ثبت نام در لحظه انجام و پیامک صادر می‌شود.

پوریافر ادامه داد: افراد می‌توانند محل قرارگیری اسکوترها را در صفحه تلفن همراه خود مشاهده و با انتخاب دستگاه، قفل اسکوتر را با کد QR باز کنند.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از اسکوتر های برقی برای مسیرهای کوتاه از لحاظ اقتصادی به صرفه است، و لازم است که حمایت کافی از ترویج اینگونه وسایل نقلیه جدید صورت گیرد، چرا که شهرها دیگر تاب تحمل ترافیک، آلودگی صوتی و آلودگی هوا را در سبک زندگی کنونی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول