اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون رئیس جمهور: طرح‌های نیمه‌تمام جنوب شرق استان تهران تا دو ماه آینده فعال می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به بازدید حجت الاسلام رئیسی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران و صدور دستورات لازم برای رفع موانع آنها گفت: ظرف حدود دو ماه آینده این پروژه ها فعال خواهند شد.

معاون رئیس جمهور: طرح‌های نیمه‌تمام جنوب شرق استان تهران تا دو ماه آینده فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری صبح امروز در حاشیه سفر حجت الاسلام رئیسی به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز رئیس جمهوری از طرح های نیمه تمام عمرانی شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوت بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

وی با اشاره به بازدید از مجتمع مسکونی هزار واحدی در قرچک گفت: این مجتمع مشکلات اداری داشت که رئیس جمهوری مقرر کرد، وزارت راه و شهرسازی، مسکن ها را از بانک مرکزی خریداری کند و درچهارچوب پروژه ملی مسکن در اختیار مردم بگذارد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری افزود: اجرای پروژه قطار شهری ورامین نیز پس از چندین سال، متوقف شده بود که حجت الاسلام رئیسی در بازدید از این طرح، دستور تسریع اجرای پروژه را داد.

مرتضوی با اشاره به بازدید از واحدهای مسکن مهر و بیمارستان پیشوا بیان کرد: دستورات لازم برای شروع عملیات اجرایی و تکمیل این پروژه ها صادر شد و در آینده نزدیک برای پروژه های نیمه تمام پیمانکارها را فعال می کنیم تا قدری از مشکلات مردم برطرف شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور برای اجرای این پروژه‌ها دستور داد پیش بینی منابع انجام شود، خاطرنشان کرد: برخی مسائل اداری نیز که موانعی برای این طرح‌ها ایجاد کرده بود، مرتفع می‌شود و ظرف حدود دو ماه آینده این پروژه‌ها فعال خواهند شد.  

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول