اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

اختصاص حدود 7 میلیارد بودجه به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس

مشاور و بازرس ویژه رئیس دانشگاه تربیت مدرس از اختصاص ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فعالیت‌های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دانشگاه خبر داد.

اختصاص حدود 7 میلیارد بودجه به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس

محمد حسین پرکره مشاور و بازرس ویژه رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به دستور وزیر علوم برای اختصاص ۳ درصد از بودجه سالیانه دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی گفت: دانشگاه تربیت مدرس با برنامه‌ریزی مدون موفق شد اعتبار فعالیت‌های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را تأمین کند.

وی افزود: براین اساس میزان ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس قرار می‌گیرد.

پرکره ادامه داد: این میزان اعتبار برای امور مختلف فرهنگی و اجتماعی پیش‌بینی شده است، معاونت فرهنگی باید هشتصد میلیون تومان را برای سفرها و اردوهای علمی-فرهنگی دانشجویی با حضور دانشجویان و تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارمندان، ۸۰۰ میلیون تومان برای سفرهای فرهنگی دانشجویی (مشهد، راهیان نور، قم و جمکران)، ۶۰۰ میلیون تومان برای مسابقات ورزشی دانشجویی، کارمندی، هیأت علمی و ۶۰۰ میلیون تومان برای مسابقات فرهنگی-علمی دانشجویی هزینه کند.

مشاور و بازرس ویژه رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: همچنین ۷۰۰ میلیون تومان برای جشن‌ها و مناسبت‌های مذهبی، ملی و دانشگاهی، ۷۰۰ میلیون تومان برای حفظ، نگهداری، ارتقا و راه اندازی سالن‌های ورزشی در پردیس‌های مرکزی، کشاورزی و نور برای ارائه خدمات ورزشی ایمن، با کیفیت و با رعایت استاندارد، ۶۰۰ میلیون تومان برای خدمات رفاهی و ورزشی دانشجویی در خوابگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
به گفته پرکره همچنین ۶۰۰ میلیون تومان برای برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی، تبیین و نقد با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای به روز رسانی اینترنت خوابگاه ها در تهران، سایت مرکزی، سایت کشاورزی و سایت نور و ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای ارتقای کیفیت و استانداردهای ایمنی و بهداشت محیط و تجهیزات در آشپزخانه‌ها در پردیس‌های مرکزی، کشاورزی و نور اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول