اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهدای هشتمین جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا به موزه امام هشتم(ع)

هشتمین جام قهرمانی آسیایی تیم پیکان، به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد تا ورزشکاران ایران اسلامی، بار دیگر جلوه‌ای از ارادات و دلبستگی خود به حضرت رضا(ع) را به نمایش بگذارند.

اهدای هشتمین جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا به موزه امام هشتم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، جمعی از مدیران باشگاه پیکان با حضور در حرم مطهر حضرت رضا(ع)، جام قهرمانی‌شان را به ساحت امام هشتم(ع) اهدا کردند تا در موزه آستان قدس رضوی نگهداری شود.

در این مراسم، علیرضا اسماعیل زاده مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی اظهار کرد: اینکه ورزشکاران ما مدال‌ها و جام‌های قهرمانی خود را به آستان مبارک حضرت رضا(ع) اهدا می‌کنند تا در موزه حرم مطهر رضوی نگهداری شود، نشان از ارادت، اعتماد و دلبستگی این عزیزان به ساحت امام هشتم(ع) و خادمان ایشان دارد و ما نیز همواره تلاش می‌کنیم امانت‌داری خوبی در این حوزه باشیم.

اسماعیل‌زاده افزود: آستان قدس رضوی علاوه بر این امانت‌داری، در ترویج فرهنگ ورزش و تامین امکانات لازم برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای نیز اقدامات گسترده‌ای داشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، چه در بخش ورزش بانوان و چه ورزش آقایان شاهد رشد خدمت‌رسانی بوده ایم.‌

انتهای پیام/ی 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول