اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حسینی: 9300 نفر تا امروز به سرزمین وحی اعزام شده‌اند/ متوسط تأخیر پرواز‌ها 70 دقیقه است

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا امروز 9300 زائر به سرزمین وحی اعزام شده‌اند که به همت سازمان هواپیمایی، متوسط میزان تأخیر‌ها به 70دقیقه یعنی به کمترین زمان رسیده است.

حسینی: 9300 نفر تا امروز به سرزمین وحی اعزام شده‌اند/ متوسط تأخیر پرواز‌ها 70 دقیقه است

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان دقایقی قبل و پیش از اعزام به سرزمین وحی درخصوص انتقال زائران حج ابراهیمی گفت: عملیات انتقال زائران از ۲۳ خرداد‌ماه آغاز شده و تا امروز ۹ هزار و ۳۰۰ نفر به دو شهر جده و مدینه اعزام شده‌اند.

برگزاری اولین دعای کمیل و اولین دعای ندبه در مدینه

وی از برگزاری زیارت دوره در مدینه خبر داد و گفت: شب گذشته اولین دعای کمیل و صبح امروز اولین دعای ندبه در سرزمین وحی برگزار شد و زیارت اماکن متبرکه در مدینه هم که به زیارت دوره معروف است برای زائران حاضر در مدینه آغاز شده است.

زائران حاضر در مکه عمره به جا آوردند

حسینی درباره زائران حاضر در مکه گفت: زوار حاضر در مکه ضمن محرم شدن عمره خود را به جا آورده‌اند و طی این روزها در جوار خانه خدا به عبادت مشغول هستند و برای اعمال حج آماده می‌شوند.

متوسط تأخیر در پرواز‌ها ۷۰ دقیقه است

رئیس سازمان حج و زیارت درباره تأخیر در پرواز‌ها گفت: امسال به همت سازمان هواپیمایی کشور‌ی تأخیر پرواز‌ها در حداقل بوده و متوسط تأخیر‌ها ۷۰ دقیقه است.

تا امروز گزارش بیماری نداشتیم/ زائران پروتکل‌ها را رعایت کنند

وی در پایان درباره رعایت پروتکل‌ها توسط زائران گفت: خوشبختانه تا امروز هیچ بیماری گزارش نشده و زائران ما پروتکل‌ها را به خوبی رعایت می‌کنند، از این رو نگرانی‌ها برای شیوع کرونا تا حد زیادی رفع شده است. امیدواریم زوار عزیز تا پایان مناسک حج دستور‌العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و سالم به آغوش خانواده باز گردند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول