اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه شهرقدس: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان نیازمند بازنگری است

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به شهرقدس پیرو سفر رییس جمهوری گفت: با توجه به مشکلات و ضعف زیرساخت‌ها در غرب استان تهران به‌خصوص شهرستان قدس، لازم است نگاه ویژه‌ای به رفع کمبودها و بودجه درنظر گرفته شده شود.

امام جمعه شهرقدس: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس امروز ظهر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی به خصوصیات عبادالرحمان اشاره و اظهار کرد: بندگان ویژه خدا در عین عبادت و ذکر الهی هیچ گاه مغرور نشده و اعتدال، اخلاص و اخلاق را رعایت کرده و در انفاق نیز میانه‌روی می‌کنند و از شرک و گناه کبیره اجتناب می‌کنند.

وی گفت: بخشی از پرونده‌های قضایی ناشی از عدم کنترل خشم و غلبه غضب بوده و باید بر رفتار و کردار در هر حالتی تسلط داشت و در کنار توبه واقعی، عمل صالح نیز انجام داد. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: شهید چمران زیست شهدایی داشت و مردانه زندگی کرد و برای رسیدگی به بزرگی در دنیا و آخرت باید بنده واقعی پروردگار بود. 

وی با اشاره به روز بسیج اصناف ادامه داد: دولت و مسوولان باید هوای کاسبان و اصناف را داشته باشند و تعطیلی و رکورد دوساله‌ای که بر اصناف وارد شد را توجه و در پرداخت مالیات رعایت کنند و صاحبان مشاغل و بازاریان نیز باید هوای مردم را داشته و به روزی حلال راضی و انصاف داشته باشند.

حجت الاسلام جوکار گفت: اجاره بالای مسکن صدای مردم را درآورده و این افزایش قیمت‌های نجومی در املاکی‌ها کنترل شود و مسوولین و دستگاه‌های متولی به وعده‌هایی که جهت وام ودیعه مسکن داده‌اند، عمل کنند و به چند ضامن‌ آوردن و درصدهای بالای سود توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسئله مسکن با مردمی کردن حل خواهد شد و دولت زمین رایگان و مجوز به مردم بدهد تا توسط مردم مسکن ساخته شود. 

امام جمعه شهرقدس بیان داشت: جهاد سازندگی ترکیبی از مدیریت و نهاد ایمانی پیشتاز در کشور بود و با ادغام آن با جهاد کشاورزی اهداف اولیه به ثمر نرسید و انتظار داریم روحیه جهادی دهه شصتی‌ها احیا شود و از رییس جمهور می‌خواهیم این جهاد را با دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها و جوانان مومن انقلابی و با استفاده از تجربه پیشکسوتان و هسته‌های مردمی احیا کند تا عقب ماندگی‌ها رفع شود.

وی ادامه داد: تبلیغات دینی وظیفه همگانی است و در عرصه جهاد تبیین همه موظف هستند وارد عمل شده و در مقابل فشارهای دشمن بایستند و از اداره تبلیغات اسلامی انتظار داریم برای اوقات فراغت تابستان برنامه‌ریزی مناسب داشته و هیات را ساماندهی و برنامه‌ریزی بیشتری کند. 

امام جمعه شهرقدس ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: لازم است وضعیت کافه‌ها، توزیع مواد مخدر و معتادین متجاهر و ناهنجاری‌های اجتماعی رسیدگی بیشتر انجام شود. 

وی تاکید کرد: بودجه‌ای که برای شهرستان قدس پیرو سفر رییس جمهور در نظرگرفته شده با توجه به ضعف زیرساخت‌های منطقه، مناسب نیست و لازم است نگاه ویژه‌ای به غرب استان تهران به ویژه رفع کمبودهای شهرقدس شود.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول