اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استفاده از ظرفیت‌‌های سپاه و بسیج برای توسعه ورزش کشتی

رئیس فدراسیون کشتی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های سپاه و بسیج در راستای توسعه ورزش کشتی و تعمیق و ترویج روحیه پهلوانی و اخلاق اسلامی در این ورزش کهن و مدال‌آور ایران اسلامی تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌‌های سپاه و بسیج برای توسعه ورزش کشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران دیدار کرد.

در این دیدار که  حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و جمعی از مدیران ورزش کشتی نیز حضور داشتند، بر لزوم هم افزایی و  بهره‌گیری هدفمند از امکانات ورزشی موجود در استان و نیز ظرفیت‌های اثرگذار بسیج در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه و تداوم قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی‌های کشتی مازندران در سطح جهان تاکید شد.

 


علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این دیدار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجموعه سپاه و بسیج در راستای توسعه ورزش کشتی و نیز تعمیق و ترویج روحیه پهلوانی و اخلاق اسلامی در این ورزش کهن و مدال آور ایران اسلامی تاکید کرد و افزود: این فدراسیون با توجه به جایگاه، قدمت و افتخارآفرینی‌های بی‌نظیر کشتی مازندران که جز ورزش اول این استان و کشور بوده، پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم، برای پیشرفت این ورزش در سطح استان را به‌عمل می‌آورد.

 

 

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیأت کشتی بسیج مازندران نیز در این دیدار با اشاره به حمایت‌ها و نگاه ویژه سپاه استان نسبت به توسعه روزافزون کشتی مازندران، به عنوان ورزش اول دیار علویان که از جایگاه خاصی در بین مردمان این خطه قهرمان‌پرور هم برخوردار است، بیان کرد: علاوه بر آنکه باید برای توسعه ورزش در جای جای این مرز و بوم برنامه ریزی‌های مدون و بلندمدتی را داشت، باید همواره در راستای بهره‌گیری حداکثری از استعدادهای ورزشی و کسب قهرمانی و افتخارآفرینی‌های مستمر و متعدد برای پرچم سه رنگ و مقدس ایران نیز، با توجه به ظرفیت‌های هر منطقه سرمایه‌گذاری‌ها و توزیع عادلانه امکانات را به‌عمل آورد.

 


فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سیره و رفتار قهرمانان و پهلوانان مازندرانی زبانزد و قابل تحسین است بر دغدغه‌مندی و آمادگی‌های مسؤولان و فرماندهان بسیج و پای کار بودن امکانات ورزشی سپاه کربلا به منظور ترویج سیره  پهلوانی و پیشرفت بیش از پیش کشتی مازندران تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ع/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول