اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مطالبه‌گری به شغل برخی تبدیل شده است/ضرورت مطالبه‌گری حتی در شعار مسوولان هم مورد توجه نیست

عضو شورای شهر تبریز گفت: متأسفانه با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مطالبه‌گری، این پدیده به شغلی برای برخی افراد تبدیل و اصل «مطالبه چه چیزی» مورد غفلت واقع شده است.

مطالبه‌گری به شغل برخی تبدیل شده است/ضرورت مطالبه‌گری  حتی در شعار مسوولان هم مورد توجه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله رشیدی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مجمع مطالبه‌گران آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: یک سابقه ذهنی همراه با دافعه در خصوص مقوله مطالبه‌گری وجود دارد و مجمع مطالبه‌گران و اعضای آن باید اهتمام و توجه ویژه‌ای برای پاسخ به پرسش بنیادین اینکه «مطالبه‌گری چه چیزی» داشته باشند.

وی افزود: این امر از آنجایی دارای اهمیت است که هدف غایی انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا به ثمر رسیده، اعاده و مطالبه حق و عدل، رفع ظلم و تبعیض و فساد و فقر است و این نکته همواره در بیانات امام راحل، مقام معظم رهبری و مأموریت‌های محوله از سوی رهبری به نهادها و دستگاه‌ها موکداً تأکید شده و البته در بسیاری موارد متأسفانه بر زمین مانده است.

این عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: متأسفانه باید اذعان کرد که با وجود همه این تأکیدات، ضرورت مطالبه‌گری حتی در شعار مسوولان و دستگاهها نیز مورد توجه قرار نمی‌گیرد در حالی که رهبری در دیدار با هیات دولت سیزدهم بر لزوم پیوست عدالت تمام طرح‌ها و پروژه‌های دولت تأکید کردند.

رشیدی با تأکید بر اینکه مبادا با مطالبه‌گری سرمان گرم شود و اصل این پدیده مغفول بماند، گفت: متأسفانه شاهدیم که در مواردی این امر به یک شغل تبدیل شده و برخی تنها مسوول دریافت و پرداخت فاکتور اموری به اسم مطالبه‌گری شده‌اند در حالی که همه باید قائم به قسط شویم و با حضور در جریان عظیم و زلال مردمی به سمت قسط و عدالت حرکت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول