اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نیروهای همگام با انقلاب هم‌افزا باشند

رئیس هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان از تشکیل کنگره‌هایی برای هم‌افزایی نیروهای همگام و وفادار انقلاب در بدنه آموزش و پرورش خبر داد.

نیروهای همگام با انقلاب هم‌افزا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمد نباتی ظهر امروز در مجمع فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه نقش و کارکرد آموزش و پرورش مایه ارزش‌گذاری برای انسان است اظهار کرد: آنچه انسان را به اوج می‌رساند تعلیم و تربیت است که اگر آن را بگیریم چیزی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه معلمان به عرض عمر انسان‌ها اضافه می‌کنند که مساوی است با مدت زمانی که صرف و تعلیم و تربیت می‌کنند گفت: معلمان نسلی را پرورش می‌دهند که به حد خداگونه می‌رسند، نسل شهید را می‌سازند و احیای انسان‌ها و حیات دادن به بشریت توسط این قشر صورت می‌گیرد.

 رئیس هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان بیان کرد: معلمی تنها رسالت و شغلی است که با شغل انبیا برابری می‌کند، امیدوارم بیش از این قدر این حرفه را بداریم که وظیفه مسوولان نیز ارج و قرب بیشتر به این جایگاه است.

وی با بیان اینکه وقتی قدر معلم پاس داشته شود جامعه و انسانها احیا می‌شوند عنوان کرد: ارزش‌گذاری روی معلم ارزش‌گذاری روی جایگاه انسانهاست.

نباتی با بیان اینکه استاندار همدان به فرهنگیان بهای دیگری می‌دهند و به عینه این را شاهد هستیم و قدردان افزود: یکی از نقش‌ها و کارکرد معلم، انتقال فرهنگ قوی جامعه به نسل‌های بعدی است.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) بستر مبارزاتی خود را از جنگ‌افزار به جنگ افکار و از توپخانه به رسانه آورد عنوان کرد: رهبری نیز تاکید به استفاده از جوانان دارند و رسالت بزرگ ما معلمان است که به این مسئله توجه کنیم.

 رئیس هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه آینده‌نگری امامین انقلاب روی پرورش نسل آینده باید مورد توجه باشد افزود: جوانان مومن و انقلابی پای کار بیایند.

وی هدف از برگزاری این کنگره را هم‌افزایی نیروهای همگام و وفادار انقلاب در بدنه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در این ۴۳ سال از انقلاب معلمان شجاع و انقلابی صحنه‌های ارزشمندی را خلق کردند که برای نمونه در دوران جنگ وقتی صحبت می‌کردند، یک گردان نیرو پشت سرشان  قرار می‌گرفتند.

نباتی با بیان اینکه در همه صحنه‌ها معلمان شجاع و انقلابی حضور دارند ادامه داد: گاهی از حلقوم افرادی نیز حرف‌هایی بیرون می‌آید که معلم نیستند متاسفانه آنها کارهای عقلانی و قانونی را به عرصه اردوکشی به خیابان می‌برند.

وی با بیان اینکه از نقش‌های مهم این کنگره پیگیری تحقق مطالبه‌گری قانونی معلمان است، خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول