اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هیچ اختلالی در سامانه مخابراتی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) وجود ندارد

روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اعلام کرد:هیچ اختلالی در سامانه مخابراتی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) وجود ندارد

هیچ اختلالی در سامانه مخابراتی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) وجود ندارد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اعلام کرد: شب گذشته اختلالی در سیستم مخابراتی حومه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) پیش آمد و در پی این اختلال، شهروندان مشکلاتی برای تماس با واحد آمبولانس های سازمان بهشت حضرت زهرا(س) داشتند که بلافاصله اقدامات برای رفع این اختلال آغاز شد.

طی ماه های گذشته در چند نوبت شاهد اختلال کابل‌های مخابراتی مناطق پیرامونی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) بودیم که همین امر اختلالاتی را در سیستم پاسخگویی سازمان هم ایجاد می‌کرد.

شهروندان و بیمارستان‌ها برای دریافت خدمات آمبولانسی با شماره های 55229690-4 و 88901226-9 تماس می‌گرفتند که این شماره ها پس از اختلال ایجاد شده در شب گذشته، برای مدت زمان کوتاه پاسخگو نبودند، اما همکاران ما در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) و با هماهنگی با مخابرات منطقه، و از طریق انتقال تماس این مشکل رفع شده است.

در حال حاضر تنها شماره چهار رقمی 1530 امکان پاسخگویی به شهروندان را ندارد و شهروندان می توانند با شماره های 55229690-4 و 88901226-9 با بخش های مختلف سازمان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول