اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سرپرست جدید ۲ پُست در فرمانداری آبیک معرفی شدند

طی مراسمی در فرمانداری شهرستان آبیک سرپرستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک و بخشداری مرکزی این شهرستان منصوب و مشغول به کار شدند.

سرپرست جدید ۲ پُست در فرمانداری آبیک معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک عصر امروز در مراسم معارفه سرپرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک و بخشداری بخش مرکزی که در فرمانداری برگزار شد، تغییر مدیران در دولت‌ها را امری طبیعی و ملاک انتخاب مدیران را خدمت‌رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: شرط حضور و خدمت مسئولان در شهرستان علاوه بر خدمت صادقانه به مردم و گام برداشتن برای خیر و صلاح آنان فارغ از مسائل سیاسی و سیاسی کاری است.

وی افزود: اگر مسئولی خلاف مصلحت مردم عمل کند اولین فردی خواهم بود که در برابر این مسئول ایستاده و برخورد خواهم کرد.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به معرفی حدود ۳۰ نفر برای معاونت سیاسی فرمانداری و بخشداری مرکزی و انجام چندین مرحله مصاحبه و داشتن حساسیت‌های خاص در این زمینه ضمن قدردانی از مسئولان پیشین این دو جایگاه ادامه داد: معاون سیاسی جدید از نیروهای خوب و زبده استانداری هستند که سابقه کار در فرمانداری‌های دیگر را هم دارد، جزو نیروهای توانمند در مجموعه استانداری و مسئول دبیرخانه کمیسیون امنیت کارگری هم بوده‌اند که رتبه‌های برتر هم کسب کرده‌اند. 

فتوحی اضافه کرد: به دلیل خدمت ۳ ساله در سازمان اقتصاد و دارایی با رضا کرمی زیارانی سرپرست جدید بخشداری مرکزی  ایشان را به عنوان گزینه بخشدار انتخاب کردم که بسیار امین بوده، وابستگی به جریانی ندارد و نیروی انقلابی است.ایشان به خاطر مردم شهرستان خدمت در بخشداری را پذیرفته است که امیدواریم با اقدامات ارزنده بتواند منشا خیر و برکت برای مردم باشد که مدیران و شهرداران هم باید تعامل لازم با ایشان را داشته باشند.

اسدالله حمزه‌ای مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین هم در این جلسه، تغییرات را منشا تحولات در مسئولان ذکر و تصریح کرد: مردم ۴۳ سال است پای نظام ایستاده‌اند که لایق خدمت بهتر هستند.

وی افزود: مسئولان شهرستان آبیک لازم است با تعامل و ادبیات مناسب و هماهنگ، امور شهرستان را به پیش ببرند تا منشا برکات و اثرات خوبی در شهرستان باشند‌.

ابوالفضل سلطانشاهی سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک  خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و بر مطرح کردن مسائل مهم در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی و سیاسی در جلسات مختلف اشاره کرد.

با همراهی مردم و حمایت مسئولان برای توسعه بخش گام برمی‌داریم 

رضا کرمی زیارانی سرپرست جدید بخشداری مرکزی شهرستان آبیک در این مراسم گفت: به عنوان فرزند کوچک شهرستان با همراهی مردم و حمایت همه مسئولان و شوراها و دهیاران روستاهای بخش در مسیر توسعه ، رشد و شکوفایی گام برمی‌داریم.

وی افزود: فاصله بین تودیع و معارفه، عملکرد شایسته و کارنامه درخشانی است که امیدواریم بتوانیم در پیشگاه خدای متعال و مردم روسفید باشیم.

در این جلسه، از زحمات علی‌اکبر رشوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک و حمید چگینی بخشدار مرکزی قدردانی شد و معاون و بخشدار جدید بر مسند این جایگاه‌ها تکیه زدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول