اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز پویش «لبخند احسان» در محله کم‌برخوردار میاندورود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل مازندران گفت: در محله آهنگری شهرستان میاندورود پویشی را بنیاد احسان با نام لبخند احسان آغاز شد که در این پویش خدمات دندان‌پزشکی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران و گروه‌های جهادی در حال اجرا دارد.

آغاز پویش «لبخند احسان» در محله کم‌برخوردار میاندورود

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندورود، حجت‌الله هادیان امروز در مراسم آغاز به کار پویش « لبخند احسان» که قرار است توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج جامعه پزشکی در محله کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر شهرها اجرا شود، در محله شهید آهنگری شهرستان میاندورود گفت: در محله آهنگری شهرستان میاندورود پویشی را بنیاد احسان با نام لبخند احسان آغاز شد که در این پویش خدمات دندان‌پزشکی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران و گروه‌های جهادی در حال اجرا دارد.

وی با اعلام اینکه انشاءالله این طرح در سایر محلات استان اجرایی خواهد شد، گفت: در این محله حدود ۳۰۰ نفر ساکن هستند که روزانه افراد مختلف در حال دریافت خدمات هستند.

علی طالبی فرماندار میاندورود نیز در این زمینه اظهار کرد: حسب دستور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین بازدیدی که به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان از محله کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر شهید آهنگری واقع در شهر سورک شهرستان میاندورود داشتیم، مقرر شد چندین کار به موازات هم انجام شود.

وی با بیان اینکه یک موضوع بهسازی و ساماندهی این محله بوده که در دستور کار قرار دارد، افزود: موضوع دیگر بحث شناسایی خانواده‌های نیازمند و افراد متوسط به پایین توسط دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان میاندورود بیان کرد: بحث دیگر ارائه خدمات رایگان بوده که امروز ارائه خدمات بهداشتی دهان و دندان به گروه‌های هدف توسط دانشگاه علوم پزشکی استان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام راحل و مرکز بهداشت شهرستان درحال انجام است.

این مسوول اضافه کرد: همه دستگاه‌ها پای کار هستند و در این زمینه تقسیم کار خوبی انجام شد.

طالبی یادآور شد: شهرداری، بهزبستی، کمیته امداد و همه ارگان‌ها براساس برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت وارد عمل شدند تا بتوانیم این محله را  ساماندهی و بهسازی کنیم.

وی افزود: براساس طرح توانمندسازی محلات، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، سلامت، بهداشتی و اشتغال‌‌زایی مناطق کم‌برخوردار حاشیه‌ شهرها دیده شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول