اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

معاون عملیات پدافند ارتش: دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان توان ارزیابی حمله به ایران اسلامی را ندارند، اظهار داشت: لحظه‌ای غفلت و تجاوز علیه کشورمان با پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی رزمندگان پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد.

معاون عملیات پدافند ارتش: دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد یوسفی خوش‌قلب معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز ۲۵ خرداد از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد و در این بازدید توان رزمی، آمادگی دفاعی، میزان سرعت عمل و هوشیاری فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی را در برابر هرگونه تهدید و جنگ هیبریدی-ترکیبی دشمن مورد ارزیابی قرار داد.

امیر یوسفی خوش‌قلب در این بازدید گفت: پدافند هوایی ارتش با به کارگیری راهبرد‌های عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، اقتداری شگرف را در سطح منطقه بدست آورده است که ماحصل همین اقتدار موجب توسعه کشور و ایجاد امنیت پایدار شده است.

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز در مجموعه‌ی پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان توان ارزیابی حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده اند. چرا که لحظه‌ای غفلت و تجاوز بر علیه کشورمان با پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی رزمندگان پدافند هوایی ارتش از جای جای ایران پهناور را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول