اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

سرمایه‌هایی که در دام گرداننده سایت‌های قمار ذره‌ذره آب می‌شوند/ از تتل‌بت تا تتل‌کوین

امیر تتلو این روزها با تبلیغات گسترده از سود چندصددلاری و ماهانه حرف می‌زند، درحالی‌که هیچ‌کس نمی‌تواند چنین چیزی را در دنیای رمزارزها تضمین کند و این بازارگرمی‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی، ممکن است نوجوان طرفدار او را کمی وسوسه کند.

سرمایه‌هایی که در دام گرداننده سایت‌های قمار ذره‌ذره آب می‌شوند/ از تتل‌بت تا تتل‌کوین

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو نوشت: همین دیروز بود که یادداشتی مفصل درباره تتلو و رمزارزی که به بازار روانه کرده ‌است، نوشتیم.(اینجا) یادداشتی درباره این رمزارز بدون پشتوانه که ممکن است همه‌ سرمایه شما را به باد بدهد و بی‌شک آورده‌ای برایتان نخواهد داشت.

امیر تتلو این روزها با تبلیغات گسترده از سود چندصددلاری و ماهانه حرف می‌زند، درحالی‌که هیچ‌کس نمی‌تواند چنین چیزی را در دنیای رمزارزها تضمین کند و این بازارگرمی‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی، ممکن است نوجوان طرفدار او را کمی وسوسه کند. برای اینکه دقیق‌تر بدانید این رمزارز چیست و چرا نباید به‌سراغ آن رفت، می‌توانید یادداشت روز گذشته را بخوانید. امروز نیز می‌خواهیم به‌سراغ گعده‌های شرط‌بندی برویم.

روز گذشته خبر رسید که «ساشا سبحانی»، «امیر تتلو» و «دنیا جهانبخت» به دادسرای امور جنایی تهران احضار شده‌اند. علت این احضار هم شکایت مردی است که زمستان گذشته داروندارش را در وبگاه‌‌های شرط‌بندی از دست داده بود. همزمان با این خبر، بخشی از حرف‌های تتلو در کلاب‌هاوس منتشر شد که جای تأمل دارد.

درحالی‌که سال‌هاست مردم سرمایه‌هایشان را در وبگاه‌‌های شرط‌بندی به باد می‌دهند، تتلو بارها و بارها برای این وبگاه‌‌ها تبلیغ کرد و حتی سال گذشته تتل‌بت را بالا آورد؛ وبگاه شرط‌بندی اختصاصی تتلو که در میان آهنگ‌هایش هم برایش تبلیغاتی گسترده انجام داد.

تتلو حالا در وُیس منتشرشده از حرف‌هایش، می‌گوید قرار بود به من چند لامبورگینی بدهند. او می‌گوید این اتفاق نیفتاد و تماس گرفتم که به من یک لامبورگینی بدهید و پس از مدتی که خبری از آن‌ها نشد، باز تماس گرفتم و گفتم دست‌کم یک بنز بدهید تا در یکی از ویدئوهای یوتیوبم استفاده کنم و بعد به شما برگردانم که دیگر جواب تلفنم را ندادند. عده‌ای برای پیمودن ره صدساله آن‌هم در یک شب، به تتلو اعتماد کردند و پس‌انداز و داروندارشان را روی این وبگاه‌‌ها قرار دادند تا به خیال خودشان به لامبورگینی‌ و بنز برسند، اما این سراب کارشان را یکسره کرد.

سال‌ها تبلیغات تتلو برای وبگاه‌های شرط‌بندی، دیروز که تلفن خودش را جواب ندادند و منافعش به‌خطر افتاد، ناگهان به اینکه شرط‌بندی کلاهبرداری است، تغییر پیدا کرد. این وسط بیچاره مردمی که خام حرف‌های او شدند. حالا پروژه رمزارز تتلو با نام TNT هم در همین مسیر حرکت می‌کند و روزی می‌رسد که داروندار افراد به باد می‌رود و این وسط تا زمانی که برای این کلاهبردار منفعتی وجود داشته باشد، زیر بار هیچ مسئولیتی نمی‌رود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول