اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سامانه ثبت‌نام سهام عدالت برای جاماندگان باز نشده است/ چه افرادی تیرماه سهام عدالت می‌گیرند؟

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان‌جنوبی گفت: هنوز سامانه ثبت‌نام سهام عدالت برای جاماندگان و متقاضیان جدید باز نشده است.

سامانه ثبت‌نام سهام عدالت برای جاماندگان باز نشده است/  چه افرادی تیرماه سهام عدالت می‌گیرند؟

بهروز قاسمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در سال ۸۹ ثبت‌نام سهام عدالت به پایان رسیده و تا آن تاریخ هنوز سامانه برای متقاضیان جدید و بازماندگان باز نشده است.

وی با بیان اینکه در آن زمان ۹۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش سهام عدالت قرار گرفتند، افزود: تعداد سهامداران سهام عدالت در استان حدود ۶۴۷ هزار و ۴۰۹ نفر هستند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هنوز سامانه ثبت‌نام سهام عدالت برای جاماندگان و متقاضیان جدید باز نشده است، اضافه کرد: همچنین به خاطر توزیع سود نیز سامانه بسته است.

قاسمی با بیان اینکه سامانه سود سهام عدالت متوفیان برای تقسیم در بین وراث در حال راه‌اندازی بوده که تا شهریورماه باز می‌شود، یادآور شد: با بازگشایی این سامانه و تأیید اطلاعات ثبت شده از سوی وراث این سود در بین وارثان تقسیم خواهد شد.

وی گفت: از یکم تیرماه امسال سامانه ثبت اطلاعات و درخواست سهام عدالت برای افراد جامانده تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی باز است که البته خود نهادهای مربوطه اطلاعات مشمولان را به شرکت خصوصی‌سازی داده و این شرکت برای این افراد ثبت‌نام می‌کنند بنابراین نیاز به مراجعه و هزینه متقاضیان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اگر کسی سهام عدالت ندارد نیاز به گرفتن سجام نیست، اضافه کرد: مراجعه این افراد به دفاتر پیشخوان دولت و کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام سجام بی‌فایده بوده که هزینه اضافی است.

قاسمی با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در استان برگ سهام عدالت دارند ولی در سیستم حذف شده‌اند، یادآور شد: سود سهام عدالت برای تمام افرادی که دارای سهام هستند به جز افرادی که شماره شبای داده شده به سیستم اشتباه و دارای اشکال بوده، واریز شده است.

وی ادامه داد: اگر افرادی سهام‌دار بوده و هنوز سود سهام آن‌ها واریز نشده حتماً اشکال در شماره شبای بانکی آن‌ها بوده که باید حساب خود را چک کرده و اشکال مورد نظر را اصلاح و در سامانه اطلاعات مربوط به حساب خود را وارد کنند تا سود به حسابشان واریز شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷ /ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول