اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مادر شهید ابوالفضل کلهر از شهدای تفحص‌شده تهران آسمانی شد

پیکر روحی غزنوی کاشانی ­مادر شهید ابوالفضل کلهر پس از تشییع در قطعه 45 بهشت‌زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

مادر شهید ابوالفضل کلهر از شهدای تفحص‌شده تهران آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، روحی غزنوی کاشانی مادر شهید ابوالفضل کلهر که ۳۷ سال چشم‌انتظار پیکر فرزند شهیدش بود تنها ۴ سال پس از بازگشت پیکر مطهر او، بعد از تحمل یک دوره بیماری در روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با شام میلاد امام رضا (ع) و در سن ۷۵ سالگی به دیار باقی و دیدار فرزند شهیدش شتافت.


لحظه‌ای که خبر تفحص پیکر فرزندش را به او دادند

پیکر پاک این مادر شهید با حضور گسترده آحاد ملت، خانواده معزز شهدا و علی الخصوص بسیجیان مسجد سپهسالار حسین (ع) خیابان فرجام، در روز سه‌شنبه ۲۵ خردادماه در محله تهرانپارس تشییع و در بهشت‌زهرا (س) تهران قطعه ۴۵ ردیف ۷۹ شماره ۵۰ در مجاورت شهدا به خاک سپرده شد.


مراسم تشییع پیکر مادر شهید ابوالفضل کلهر

شهید ابوالفضل کلهر در سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۶۱ به صورت داوطلبانه در عملیات رمضان شرکت کرد و در منطقه شرق بصره به شهادت رسید.


شهید ابوالفضل کلهر

پیکر مطهر این شهید ۱۷ ساله به مدت ۳۷ سال در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت تا اینکه در سال ۱۳۹۷ طی عملیات تفحص، پیکر مطهر این شهید توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف و توسط پلاک شناسایی و احراز هویت شده و این پیکر بعد از ۳۷ سال به آغوش خانواده بازگشت و پس از استقبال گسترده تشییع و در بهشت‌زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول