اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

خرید گندم تضمینی درسیستان و بلوچستان از ٣٢ هزار تن فراتر رفت

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون گندمکاران٣٢هزار و ۵١٣ تن گندم مازاد بر مصرف به ١١ مرکز خرید در سطح استان تحویل داده‌اند.

خرید گندم تضمینی درسیستان و بلوچستان  از ٣٢ هزار تن فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان امان اله طوقی امروز در جلسه بررسی وضعیت خرید گندم در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: توسعه کشت های قراردادی و افزایش قیمت خرید تضمینی گندم توسط دولت، موجبات استقبال کشاورزان برای تحویل گندم خرید فراهم کرده و تاکنون گندمکاران٣٢هزار و ۵١٣ تن گندم مازاد بر مصرف به ١١ مرکز خرید در سطح استان تحویل داده‌اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: با شروع خرید گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان سیستان و بلوچستان تا به امروز افزون بر ٣١ هزار و ٣١٣ تن گندم آردی و یک هزار و ٢٠٠ گندم بذری از کشاورزان خریداری شده است.

این مسؤول ارزش گندم خریداری شده را افزون بر ٣٧۴ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: سطح گندمزارهای سیستان و بلوچستان در سال زراعی جاری ٢۶ هزار هکتار است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول