فعالیت ادارات کردستان با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود

ادارات، سازمان های دولتی و بانک های استان در سه شهرستان سنندج، سقز و دیواندره امروز سه شنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال هشدار هواشناسی سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان کردستان و تداوم آلودگی هوا در برخی مناطق استان، به پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوا و با تصویب ستاد مدیریت بحران استان، امروز سه شنبه ۲۴ خردادماه، ادارات، سازمان‌های دولتی و بانک‌های استان کردستان در سه شهرستان سنندج، سقز و دیواندره با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد. در اطلاعیه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان آمده است: تداوم فعالیت ادارات، سازمان ها و بانک‌ها در این سه شهرستان پس از بررسی آخرین وضعیت جوی و پایش شاخص های کیفیت هوا، متعاقبا اطلاع رسانی می شود. انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰
کارمند دولت
06:49 - 24 خرداد 1401

2 بازنشر
51 بازدید



1 پاسخ