اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

واکنش به اظهارات عباس عبدی درباره انجمن اسلامی دانشجویان

دبیر اسبق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان به یادداشت عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره این انجمن واکنش نشان داد.

واکنش به اظهارات عباس عبدی درباره انجمن اسلامی دانشجویان

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسین قائد شرف از ادوار دفتر تحکیم وحدت طی یادداشتی در واکنش به یادداشت عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نوشت: جدای از روشن بودن اهداف این تحلیل‌های عجیب و غریب این جماعت که بخشی از وضعیت امروز جامعه نشأت‌گرفته از همین تحلیل‌های بدون پشتوانه و مغرضانه است، موارد صریح ناصواب ذکرشده که دلالت بر عمق نقطه هدف گرفته‌شده فراتر از یک تشکل دانشجویی باسابقه دارد، نگارنده را مکلف می‌کند نکاتی را پیرامون آن بیان کند:

ادوار محترم بیان می‌کند که چون در بعضی ایام محدود در مقاطع گذشته (۷۸ تا ۸۳)، خط فکری افرادی در انجمن اسلامی دانشجویان با خط فکری دانشجویان حاضر در انجمن اسلامی مغایرت دارد پس نمی‌توان زمانی را که افراد با تفکر مغایر در انجمن حضور داشتند جزء تاریخ و سابقه انجمن و موجودیت انجمن محسوب کرد!

تنها همین یک بخش نشانگر غرض‌ورزی در تحلیل ارائه‌شده است. انجمن اسلامی دارای آرمان‌ها و ارزش‌های مشخص است. حال اگر در مقطعی افرادی به این آرمان‌ها خیانت کنند و بعد از مدتی افراد خائن توسط افراد وفادار به آرمان‌های اولیه مغلوب شوند باید انجمن جدیدی تاسیس کرد؟ مگر زمانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ تفکر و خط فکری دولت ناکارآمد آقای روحانی که ایشان از حامیان جدی آن بود توسط ملت کنار گذاشته شد؟

انقلابی دیروز و پشیمان امروز می‌گوید چون ۱۷ نفر برای کسب ۹ کرسی نامزد شده‌اند، ناشی از بی‌توجهی به حضور در این نهاد است؛ اما نمی‌گوید تشکل‌های دولت‌ساخته‌ای که در زمان دولت مورد حمایت خودشان شکل گرفت، اکنون کجا هستند! اصلا به تعداد کرسی‌های موجود نامزد دارند یا باید با التماس کرسی‌ها را پر کنند؟ اصلا در چنین شرایطی آن «تشکل دولت روحانی‌ساخته» مشروعیت دارد؟

در انتها خدمت آن نویسنده با اطمینان می‌گویم با همت جوانان دانشجوی انقلابی انجمن اسلامی، اسلامی خواهد ماند حتی اگر شما از گذشته خود پشیمان شوید.

به گزارش فارس، عباس عبدی اخیرا در بخشی از یادداشت خود مدعی شده بود که انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر در فضای دانشگاهی نمایندگی مجموعه وسیعی از دانشجویان را به عهده ندارد و ارتباط مذهبی موثری نیز با دانشجویان دیگر نداشته‌اند که رغبتی برای حضور آنان در فعالیت‌های خود ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول