اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

استاندار خوزستان: ظرف ۳ تا ۵ سال تحولات بزرگی را در استان شاهد خواهیم بود

استاندار خوزستان با اشاره به تلاش استانداری جهت ایجاد یک تحول اساسی در استان، گفت: اعتقاد دارم با همتی که دولت دارد و اقداماتی که در استان در حال انجام است ظرف ۳ تا ۵ سال تحولات بزرگی را در استان خوزستان شاهد خواهیم بود.

استاندار خوزستان: ظرف ۳ تا ۵ سال تحولات بزرگی را در استان شاهد خواهیم بود

صادق خلیلیان استاندار استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت های این استان، اظهار داشت: استان خوزستان در دولت گذشته به دلیل ضعف و انفعال دولت به سمت بی مدیریتی حرکت کرده بود و دچار مشکلات متعددی بود که زمانی کار را برعهده گرفتیم با مشکلات اساسی مواجه بودیم.

وی افزود: اولین اقدامی که ما در این استان انجام دادیم تغییر مدیران ادارات بود تا پا به پای سیاست های دولت حرکت کنند و قدم دوم دریافت ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان خوزستان بود که این اعتبارات باعث خواهند شد که طرح ها و پروژه های استان به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان با اشاره به تلاش استانداری در جهت یک تحول اساسی در استان، گفت: من اعتقاد دارم با همتی که دولت دارد و اقداماتی که در استان در حال انجام است ظرف ۳ تا ۵ سال تحولات بزرگی را در استان خوزستان شاهد خواهیم بود.

خلیلیان ادامه داد: طرح های بسیار متنوعی از تکمیل راه های بین استانی، تکمیل طرح های بهداشت و درمان و همچنین طرح های مختلفی در حوزه میراث فرهنگی و توسعه ی زیرساخت ها در استان خوزستان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات موثری در بهبود وضعیت استان خوزستان صورت گرفته شده است، تصریح کرد: اقداماتی در اندیکا برای بازسازی، جبران خسارت‌ و محرومیت زدایی انجام داده شده است و ما معتقدیم، استان خوزستان ظرفیت های متنوع فرهنگی و قومیتی دارد و بنا داریم با کمک دستگاه های فرهنگی از این ظرفیت استان استفاده کنیم.

خلیلیان با اشاره به مدیریت آب شرب استان خوزستان تاکید کرد: همچنین در طرح اضطراری غدیر در جهت آب شرب برای استان، آب شرب استان از ۱۰ مترمکعب در ثانیه به ۲۰ متر مکعب  افزایش خواهد یافت که  به امید خدا تا پایان تیر بخش اضطراری این طرح به سرانجام می رسد و ما شاهد یک تحول اساسی در این حوزه خواهیم بود.

استاندار خوزستان در پایان به تلاش استانداری درباره اصلاح وضعیت فاضلاب این استان اشاره کرد و بیان داشت: در جهت اصلاح فاضلاب استان با محوریت شهر اهواز اقدامات مهمی صورت گرفته شده است که باعث شد پاییز و زمستان سال گذشته با مشکلات سال های قبل در حوزه فاضلاب روبرو نباشیم.

انتهای پیام/ ت 727

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول