اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| چقدر مدارس به مسائل دینی توجه می‌کنند؟

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه‌هایی، نسبت به توجه به مسائل دینی در مدارس دغدغه دارند.

فارس من| چقدر مدارس به مسائل دینی توجه می‌کنند؟

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه‌هایی در سامانه فارس من، نسبت به توجه به مسائل دینی در مدارس دغدغه دارند.

در یکی از  سوژه‌ها که با عنوان «مدارس مذهبی دولتی برای خانواده‌ها در نظر گرفته‌ شود»، آمده است: در این روزگار برای اینکه نگران نباشیم دانش‌آموزی که هر روز قرار است در کنار فرزندمان بنشیند از چه خانواده‌ای است و از چه سبک زندگی قرار است برای فرزندمان با هیجان و آب و تاب تعریف کند و او را متمایل کند، مجبوریم هزینه‌های زیادی را متحمل شویم تا فرزندمان در مدارس غیردولتی که گزینش و مصاحبه با خانواده‌ها را دارند ثبت‌نام کنیم و گاهی با در بسته و ظرفیت پر شده یا اضطراب اینکه آیا ثبت‌نام می‌کنند مواجه می‌شویم.

در سوژه دیگر با عنوان «ترویج حجاب در مدارس با معلمان بدپوشش شدنی نیست»، مطرح شده است: دختر نوجوانی که در دوران دبستان با معلمانی بدحجاب روبرو می‌شود هیچگاه نمی‌تواند فلسفه حجاب را درک کند! یا وقتی به جشن تکلیف صرفا به عنوان یک جشن ساده مثل جشن تولد همراه با «بزن و برقص» نگاه شود هیچگاه تفکیکی بین قبل و بعد از سن تکلیف برای دختر نوجوان پدید نخواهد آمد.

در سوژه‌ای دیگر هم با عنوان «معلمان و حوزه‌های علمیه در تبلیغ دین به دانش‌آموزان کوشا باشند»، آمده است: چرا مسؤولین آموزش و پرورش در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ دین در مَدارس ضَعف دارند؟.

این موارد را خبرنگار فارس در دست پیگیری دارد و به‌زودی گزارش‌هایی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول