اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

اطلاعیه وزارت دفاع درباره شهادت یکی از کارمندان این وزارتخانه

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از شهادت یکی از کارمندان این وزارتخانه حین انجام ماموریت در منطقه عمومی سمنان خبر داد.

اطلاعیه وزارت دفاع درباره شهادت یکی از کارمندان این وزارتخانه

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکی از کارمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عصر روز یکشنبه ٢٢ خرداد، حین انجام ماموریت در منطقه عمومی سمنان به شهادت نائل آمد.

در این اطلاعیه آمده است: کارمند محمد عبدوس از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود که به خیل عظیم شهیدان ملحق شد.

در ادامه آمده است: وزارت دفاع ضمن تسلیت به خانواده معظم این شهید گرانقدر و همکاران ایشان در این وزارتخانه، اعلام می‌دارد اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در راه اعتلا و قدرت بازدارندگی کشور از خون خود گذشته اند.

وزارت دفاع همچنین اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز فردا با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهید پرور سمنان، در این شهر برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ ت 554

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول