اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۳۵۲ رأس دام قاچاق در خراسان‌جنوبی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۳۵۲ رأس دام قاچاق بدون مجوز دامپزشکی به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است.

کشف ۳۵۲ رأس دام قاچاق در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر قاچاق احشام در سطح استان دریافت کردند که افرادی نسبت به جابه‌جایی و خروج احشام بدون مجوزهای قانونی از این استان اقدام می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در مبادی ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه خودروی کامیونت مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود : ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودروها ۳۵۲ رأس دام قاچاق که فاقد مجوز دامپزشکی بود کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

شجاعی‌نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم که در رابطه با جابه‌جایی و خروج احشام از استان اقدام می‌کنند دستگیر کردند که متهمان دستگیر با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و احشام در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد، گفت: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول