اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ایجاد 24 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد/سقف تسهیلات اشتغال‌زایی چقدر است؟

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: از ابتدای سال جاری 24 هزار فرصت شغلی از طریق برای مددجویان و اقشار نیازمند راه‌اندازی و این تعداد شغل از طریق اجرای 22 هزار و 136 طرح شغلی ایجاد شده است.

ایجاد 24 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد/سقف تسهیلات اشتغال‌زایی چقدر است؟

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار رفاه خبرگزاری فارس  با بیان اینکه تعهد کمیته امداد برای سال جاری ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار دهک‌های یک تا پنج است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 24 هزار فرصت شغلی از طریق برای مددجویان و اقشار نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این تعداد شغل از طریق اجرای 22 هزار و 136 طرح شغلی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: همچنین از ابتدای سال جاری از طریق کاریابی برای حدود 2 هزار نفر از مشمولان برنامه اشتغال کمیته امداد، شغل ایجاد شده است.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سقف تسهیلات از محل تبصره 16 منابع قرض‌الحسنه برای اشتغال مددجویان 100 میلیون تومان است و همچنین از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مبلغ 50 میلیون تومان برای طرح‌های اشتغال پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 64 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغال به خودکفایی رسیدند، اضافه کرد: در مجموع در سال جاری برای اشتغال مددجویان و پنج دهک پایین جامعه 28 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: از این مبلغ 25 هزار میلیارد تومان از طریق تبصره 16 و شبکه بانکی، 1400 میلیارد تومان از محل تبصره 18 و مابقی از منابع صندوق امداد ولایت و اشتغال پایدار روستایی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول