اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تخریب ۵ واحد ویلای غیرمجاز در آمل

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو مورد احکام قضایی موضوع ماده ۳ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در بخش مرکزی شهرستان آمل اجراشد.

تخریب ۵ واحد ویلای غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دستور قضایی صادره  اجرای احکام دادستانی آمل و با حضور مسؤولان جهاد کشاورزی شهرستان آمل و مرکز جهاد کشاورزی مرانده و نیروهای پاسگاه انتظامی آغوزبن اقدام به اجرای قلع و قمع پنج واحد مسکونی ویلایی غیرمجاز در قالب دو مورد احکام قضایی ماده ۳ در روستاهای مارکتی و سرهنگ کتی شد.

وی خاطرنشان کرد: قانون‌گذار از سال ۱۳۷۴ ، تغییر کاربری اراضی کشاورزی را با هدف حفظ خاک و منابع طبیعی تجدید شونده ممنوع و برای آن مجازات پیش بینی کرده است، دادگستری استان نیز در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه واجرای سند تحول قضایی همواره برخورد قاطع با سودجویان و متخلفان را دردستورکار خود قرار داده و نسبت به این موضوع با حساسیت ویژه‌ای پیگیر است.

*آزادی ۳ زندانی جرائم غیرعمد با کمک مجمع خیرین فریدونکنار

رئیس کل دادگستری مازندران عنوان کرد: از محل کمک‌های خداپسندانه خیرین نیک اندیش فریدونکناری در جشن گلریزان؛ سه نفر دیگر از محکومان زندانی جرائم غیرعمد که بخاطر بدهی و ردمال در زندان تحمل حبس می‌کردند آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول