اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسجدمحوری رمز پیروزی در جنگ نرم است

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: مسجد محوری و ایفای نقش جوانان جبهه انقلاب رمز پیروزی در جنگ نرم است.

مسجدمحوری رمز پیروزی در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز در جمع جوانان جبهه انقلاب اسلامی مسجد علی‌ابن ابی‌طالب قشم گفت: باید به این باور برسیم که کشور در حالت جنگی قرار دارد و دشمن در حال قتل عام فکر و روح جوانان و ترویج ناامیدی بین آنان است.

وی ادامه داد: برای مبارزه با جنگ نرمی که دشمنان علیه ایران آغاز کرده‌اند باید در جبهه فرهنگی به فرماندهی ولی فقیه مجاهدت کرد و گفتمان امامین انقلاب را تقویت کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در جهاد فرهنگی باید گفتمان‌سازی، الگوسازی و جریان‌سازی که منتج به جهانی شدن می‌شود را مدنظر قرار داد.

حجت‌الاسلام آخوندی خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و همدلی نمونه بارزی از پیاده‌سازی مدل مردمی برای مدیریت بحران‌های فرهنگی و اجتماعی است که مردم در آن بسیار موفق عمل کردند.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی باید با الگوهایی همچون رزمایش مواسات و همدلی برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان در میدان حضور داشته باشند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تلاش برای دستیابی به الگوی مدیریتی ایرانی اسلامی را از مهمترین ابعاد الگوسازی در جبهه فرهنگی برشمرد و گفت: نیاز امروز جامعه برای عبور از بحران، مدیریت اسلامی و ایرانی است.

حجت‌الاسلام آخوندی گفت: جزیره قشم با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر فرهنگی و گردشگری می‌تواند به  الگویی در پیاده‌سازی مدیریت ایرانی اسلامی تبدیل شود.

وی مساجد را از حلقه‌های اصلی گفتمان‌سازی ایرانی اسلامی برشمرد و اضافه کرد: مسجدمحوری و مردمی‌سازی مدیریت در حوزه‌های شهری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید به عنوان یک مهم پیگیری شود.

حجت‌الاسلام آخوندی گفت: تقسیمات مسجدمحور بسترساز اجرای موفق برنامه‌های اخلاقی، اعتقادی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول