اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن تیم ملی امید به پرسپولیس پیوست/قرارداد 3 ساله وینگر چپ پا با سرخ ها

باشگاه پرسپولیس یک بازیکن جدید جذب کرد.

بازیکن تیم ملی امید به پرسپولیس پیوست/قرارداد 3 ساله وینگر چپ پا با سرخ ها

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدمهدی احمدی، مدافع و وینگر چپ‌پای تیم ملی امید با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

این بازیکن پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر این افتخار را دارم که پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس را بپوشم. قرارداد من سه ساله و پست بازی ام دفاع چپ است.

او درباره اینکه آیا از لحاظ روحی و روانی برای بازی در این تیم بزرگ آماده است، توضیح داد: بله. صد در صد تمام توانم را می‌گذارم تا امسال بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم به باشگاه کمک کنم.

بازیکن جدید پرسپولیس درمورد اینکه برخی بازیکنان جوانی که در سال های اخیر به این تیم آمدند، انتظارات را برآورده نکردند و خودش چه قدر امیدوار است از پرسپولیس به جای بالاتری برسد، عنوان کرد: خدا را شکر خیلی آماده هستم و با همه سختی‌های موجود به پرسپولیس آمدم. همه این شرایط را می‌دانستم. امیدوارم بتوانم به این باشگاه کمک کنم  و پرسپولیس هم می‌تواند به پیشرفت من کمک کند.

او پیش از این در تیم نفت مسجد سلیمان عضویت داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول