اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

اجرای طرح‌های مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران

بر اساس تفاهم‌نامه بین دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور اجرای طرح‌های مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران محقق می‌شود.

اجرای طرح‌های مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با هدف مشارکت و همکاری در تأسیس و راه‌اندازی مؤسسه پژوهش و توسعه مهارت ایران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

همکاری در زمینه اجرای طرح‌های مهارت‌افزایی دانشجویان (کهاد مهارتی و آموزش‌های هیبریدی) و همکاری در زمینه اجرای طرح‌های مهارت‌افزایی دانش‌آموختگان با تاکید بر آموزش مشاغل دانش‌بنیان و نوظهور، از مهمترین اهداف و محورهای تفاهم‌نامه بین دانشگاه تهران و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور به شمار می‌رود.

انجام پژوهش و ارائه خدمات تخصصی در راستای نیازهای سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، بهره‌برداری از آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آموزشی و پژوهشی طرفین و همچنین حمایت سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور از پایان‌نامه‌های دانشجویی و پژوهشگران پسادکترا از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

استفاده از ظرفیت‌های تأمین منابع انسانی دانشگاه تهران با هدف توانمندسازی و تأمین منابع انسانی مورد نیاز سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور از جمله تعهدات درج شده در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه، ساعتی قبل به امضای سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور رسید.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول