اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فدراسیون همه‌جانبه از هاکی خراسان‌جنوبی حمایت کند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از مظلومیت هاکی در استان خبر داد و گفت: فدراسیون در تخصیص اعتبار و تجهیز امکانات نگاه‌ ویژه داشته باشد.

فدراسیون همه‌جانبه از هاکی خراسان‌جنوبی حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین خسروی، سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت هاکی استان اظهار داشت: در خراسان‌جنوبی استعدادهای بالقوه، توانمندی‌های بالفطره و قابلیت‌های بی‌بدلیل ورزشی وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر می‌باشد.

وی از ورزش هاکی بعنوان رشته‌ای نوپا و مفرح یاد کرد و افزود: با ارائه برنامه‌های راهبردی و ایجاد جذابیت‌های‌ ذاتی می‌توان این رشته ورزشی را جزو‌ ورزش‌های پرطرفدار ورزشکاران در خراسان‌جنوبی قلمداد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: هرچند که در استان تعداد محدودی در رشته هاکی فعالیت دارند اما وجود ۴۵ مربی و ۹ داور کارت‌دار این رشته ورزشی می‌تواند در معرفی و توسعه آن نقش‌آفرینی‌ کند.

خسروی با اشاره به مظلوم واقع شدن هاکی در خراسان‌جنوبی یادآور شد: در تخصیص اعتبارات و تجهیز امکانات این رشته ورزشی  نیازمند حمایت بی‌دریغ فدراسیون هستیم.

وی برنامه‌ریزی‌های‌ اصولی در هیأت هاکی خراسان جنوبی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تدوین تقویم ورزشی و چشم‌انداز روشن در این رشته ورزشی باید به‌گونه‌ای باشد که به پیشرفت و تعالی هاکی در استان کمک کند. 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به ضعف زیرساخت‌های ورزشی گفت: در حالی که سرانه ورزشی کشور ۹۵ سانتیمتر مربع است این رقم در  در استان ۵۱ سانتیمتر مربع می‌باشد که اختلاف فاحشی‌ را نشان می‌دهد.

خسروی با بیان اینکه ارتقای زیرساخت‌های رشته‌های ورزشی خراسان‌جنوبی به رشد و توسعه ورزش استان کمک می‌کند، افزود: فدراسیون‌های ورزشی باید خراسان جنوبی را در تخصیص اعتبارات مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان علاوه بر رصد برنامه‌های هیأت‌های ورزشی به عملیاتی شدن برنامه‌های روسای هیأت‌های ورزشی نیز نظارت خواهد داشت.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول